RELACIÓN LIBROS DE TEXTO - CURSO 2018/2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2018/2019

En documento adxunto publícase a listaxe do alumnado admitido para o vindeiro curso 2018/19 en 4º de Educación Infantil.

BLOGS

BLOGUES DO COLE

Radio Arrabal #22 Programa Especial Fin de Curso

Último programa do curso 2017-2018 da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García (Oia).

Programa especial con moita música, agradecementos para tod@s e consellos para o verán. Coma sempre tivemos moitas cousiñas cun toque de chispa: noticias (algunhas delas falsas), deportes e retransmisión en directo dun partido de fútbol, o tempo e consellos para ir á praia, masterchef da semana, chistes, axenda coas "tres cotillas", a seca e a deforestación, o día mundial do refuxiado, entrevista a FLIX (o artista que pintou o muro do cole), máis música e despedidas... Ata o curso que ven!!!

Para escoitar este último programa do curso pincha aquí!!!

FIN DE CURSO, teatro, radio e baile

O curso rematou, hai nada estábamos escoitando a primeira canción para entrar ao cole e agora xa soa a última.

("Ola, ola", Mamá Cabra; "Eva María se fué...", Fórmula V)

Foi un curso intenso, emocionante e divertido. Aprendemos sobre "O Noso Pobo", as súas costumes e tradicións, traballamos en equipo e compartimos cos compañeiros e coas compañeiras      os nosos traballos... pero sobre todo aprendemos que o máis importante é a curiosidade polo mundo que nos rodea. Para o ano seguiremos estudando e traballando con forza.

O fin de curso estivo marcado pola despedida dunha incansable colaboradora do colexio. Foi a persoa que nos fixo a vida máis fácil, máis cómoda, máis divertida, en definitiva mellor. MARUXA, botarémosche de menos. Foron vinte anos acompañando aos que pasamos polo colexio e tivemos a sorte de terche preto, coa túa dedicación, o teu esforzo, o teu compromiso, a túa paciencia... moitas grazas!

Non todo foron despedidas, nesta xornada tamén disfrutamos do teatro de 6º, da Radio Arrabal e dos bailes de "Giros".

Agora toca disfrutar do verán e das vacacións!

VÉMONOS EN SETEMBRO!!!

CLICA  na  imaxe si queres ver as fotos.

O PARLADOIRO - CURSO 2017/2018

CLICA na imaxe para ver a revista completa

Radio Arrabal #21_Exprés

Programa exprés da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García (Oia). Debido á visita ao noso colexio do vicepresidente da Xunta de Galicia, decidimos facer un programa exprés e así poder facerlle unha entrevista. E coma sempre novas de última hora, deportes, o tempo, receitas riquísmas, chistes, música, Hiroshima e os golfiños, axenda e moito máis!!!

Para escoitalo picha aquí!!!

Radio Arrabal #20

Vixésimo programa da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García (Oia). Esta semana coma sempre novas do xornal, deportes, o tempo, masterchef, a túa música e as músicas do timbre, risas e chistes, o Golden Gate e o día da Liberación de África, axenda e moito máis.

Para escoitar o programa desta semana pincha aquí!!!

SEMANA DA FROITA 28 DE MAIO AO 1 XUÑO

Resultado de imagen de dibujos con frutas

Co obxectivo de fomentar a educación para a saúde e o consumo, a semana  do 28 de MAIO ao 1 de XUÑO participamos na campaña de consumo de froita fresca promovida polo FONDO GALEGO DE GARANTÍA AGRARIA.

Nesta semana, os nenos/as non traerán merenda da casa xa que no Centro se lle repartirá unha froita de temporada cada día.

Non esquezades ler as adiviñas que veñen coas froitas :)