BLOGS

BLOGUES DO COLE

REUNIÓNS DE DELEGADOS/AS

Este curso estreamos as reunións de delegados e delegadas. Xúntanse co equipo directivo do cole e comparten ideas, discuten problemas e popoñen solucións.

Xa sabedes con quen tedes que falar si se vos ocorre algunha idea para mellorar o noso colexio.

TRABALLAMOS AS MATEMÁTICAS DE XEITO DIFERENTE

Este pasado martes día 21 o alumnado de 3º e 4º tivemos unha clase moi especial. Sen mesas, cadeiras e teitos sobre as nosas cabezas aprendimos matemáticas dun xeito diferente na praia do Mosteiro de Oia. Con este paraíso aos nosos pés como para non aproveitalo!

Traballamos tamén a comprensión lectora porque tiñamos que ler moi ben as instrucións das tarefas, algo que nos custa aínda moito. Sorte que como traballabamos en grupo, entre todos fomos resolvendo.

Non nos deu tempo a rematar o traballo porque era moito! Así que teremos que volver cando o tempo nolo permita. Nós temos moitas ganas!

Podes escoitar a crónica do día en Radio Arrabal! Esocoita! (minuto 22.20)

Radio ARRABAL

A redacción da "Radio Arrabal" vai a toda máquina. Os nenos e nenas de 5º de primaria está arrancando coa radio escolar e esperan a participación de toda a comunidade escolar. Aquí podedes escoitar o primeiro programa piloto, Radio ARRABALLLLL!!!!

Pincha aquí para escoitar o programa piloto

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2017 - 2018

PREMA NO PDF PARA VER INFORMACIÓN

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

PREMA NO PDF PARA VER INFORMACIÓN

O vindeiro venres 21 de xullo sairán publicadas as Listaxes definitivas.

LIBROS DE TEXTO 2017- 2018

FESTIVAL FIN DE CURSO 2016 - 2017

FIN DE CURSO 2016 - 2017

"DISFRUTA DAS CORES DO VERÁN