EXCURSIÓN Á CORUÑA 2019

O mércores pasado os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º fomos de excursión A Coruña.

Saimos as 8 da mañá e chegamos ás 10 e media pasadas ao acuario da Coruña. Alí explicáronnos que os peixes comían tres veces ao día. A continuación fomos ver as focas, nos fixeron rir moito.

Despois fomos ao Nautilus, parecía que estábamos no fondo do mar! Uns buzos, que se metían no acuario, lles daban de comer, baixando cuns cubos que tiñan comida, evitando así que se comeran entre eles. Aproximadamente hai uns 6.000 peixes de diferentes tamaños e especies.

A continuación fomos comer ao comedor do Domus e ao rematar xogamos coas montaxes sobre a natureza que había ali.

Máis tarde fomos á Casa Das Ciencias onde unha señora nos recibiu moi amablemente e nos dixo que se podía tocar todos os experimentos científicos que había en cada sala pero con moito coidado.

Ao rematar merendamos, sacamos unhas fotos e marchamos felices e cansados de tanta diversión.

RADIO ARRABAL'19 (6)

in

Sexto programa da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García (Oia). Esta semana coma sempre novas do xornal, deportes, o tempo, masterchef, a túa música e as músicas do timbre, risas e chistes, a Excursión á Coruña e, xornada de badminton en Educación Física, axenda e moito máis.

Clica AQUÍ si queres escoita o programa da semana.

Visita da ESCOLA de DANZA VILA de BAIONA

O pasado mércores tivemos unha visita moi especial no colexio, dous bailaríns e o profesor da Escola de Danza Vila de Baiona. Trouxeron os traxes tradicionais galegos de gala e peza a peza foron mostrándonos como se visten para facer os bailes. A continuación o profesor (Eduardo) ensinounos os movementos básicos para bailar unha muñeira e os bailaríns (Rubén e Bea) nos acompañeron e bailaron unha xota moi bonita.

Espero que algún neno ou nena do colexio se anime a disfrutar desta actividade. Mandamos unha nota a casa coa información de hora e lugar das clases.

CLICA na imaxe si queres ver algunhas fotos.

DÍA DA PAZ 2019

Este ano a celebración do Día da Paz estivo marcado pola mala meteoroloxía. Tíñamos prevista unha actividade para facer voar cometas decoradas pero foi imposible polo mal tempo. Aínda así cantamos a canción de Paco Nogueiras "Apertas que voan". foi moi divertido e bailamos todo@s xuntos dándonos un monton de apertas.

CLICA NA IMAXE PARA VER AS FOTOS

RADIO ARRABAL 2019#4

in

Outro novo programa da radio arrabal, cunha nova sección na que poderá participar todo o alumnado do cole (agás 4º e 5º de infantil):

"ConcursARTE".

Teremos preguntas, adiviñas, sopa de letras...todo referido ao tema principal que este ano traballamos no cole, a arte.

Esperamos que vos guste, animádevos a participar!

Si queres escoitar o programa do venres clica AQUÍ!!!

RADIO ARRABAL 2019#3

in

Terceiro programa en directo da Radio Arrabal, cada vez nos resulta máis doado elaborar o programa. Aínda nos queda moito por aprender pero non nos falta motivación e seguiremos adiante. Esperamos que vos guste.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa.

RADIO ARRABAL 2019

in

Aquí tedes o primeiro programa da radio Arrabal que se publica na páxina web. Este ano ao faltarnos o profe Elías resultounos máis complicado pero por fin aquí está, esperamos que vos guste!

Clica na imaxe si queres escoitalo.

COMEZO DE CURSO 2018/2019

Parece que foi onte cando marchamos de vacacións veraniegas e xa estamos de volta.

Comezamos este novo curso, adicado á arte, coa proxección dunhas xeniales películas de cine.

Moito ánimo e sorte para todos e todas!

FIN DE CURSO, teatro, radio e baile

O curso rematou, hai nada estábamos escoitando a primeira canción para entrar ao cole e agora xa soa a última.

("Ola, ola", Mamá Cabra; "Eva María se fué...", Fórmula V)

Foi un curso intenso, emocionante e divertido. Aprendemos sobre "O Noso Pobo", as súas costumes e tradicións, traballamos en equipo e compartimos cos compañeiros e coas compañeiras      os nosos traballos... pero sobre todo aprendemos que o máis importante é a curiosidade polo mundo que nos rodea. Para o ano seguiremos estudando e traballando con forza.

O fin de curso estivo marcado pola despedida dunha incansable colaboradora do colexio. Foi a persoa que nos fixo a vida máis fácil, máis cómoda, máis divertida, en definitiva mellor. MARUXA, botarémosche de menos. Foron vinte anos acompañando aos que pasamos polo colexio e tivemos a sorte de terche preto, coa túa dedicación, o teu esforzo, o teu compromiso, a túa paciencia... moitas grazas!

Non todo foron despedidas, nesta xornada tamén disfrutamos do teatro de 6º, da Radio Arrabal e dos bailes de "Giros".

Agora toca disfrutar do verán e das vacacións!

VÉMONOS EN SETEMBRO!!!

CLICA  na  imaxe si queres ver as fotos.

O PARLADOIRO - CURSO 2017/2018

CLICA na imaxe para ver a revista completa