FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

RELACIÓN LIBROS DE TEXTO - CURSO 2019/2020

EXCURSIÓN 6º A MADRID 2019

O alumnado de 6º de primaria despediuse desta estapa educativa cunha excursión a Madrid. Foron 6 días intensos onde houbo sitio para a cultura, o divertimento e a convivencia.

Aloxados preto da Porta do Sol poideron coñecer e disfrutar da vida nunha cidade tan grande como atractiva. Non pararon de moverse andando, en metro ou no autobús para facer visitas ao Museo do Prado, Retiro, centro histórico, Warner, Museo de Ciencias Naturais, Estadio Bernabeu, etc.

Foi unha experiencia única que gardarán para toda a vida. AQUÍ vos deixan unhas fotos da viaxe.

O PARLADOIRO Curso 2018/2019

RADIO ARRABAL 2019 (17)

Parece mentira pero xa está aquí o final de curso e tamén o noso último programa deste proxecto da RADIO ARRABAL.

Como sabedes trátase dun proxecto para 5º e 6º de primaria onde os alumnos e alumnas maiores ensinan aos novos a facer os guións do programa, a escaleta, a parte técnica, etc. Por iso este último programa está adicado a repasar todo o que fixemos durante o curso e a despedir aos nosos amigos e amigas de 6º que marchan para o instituto.

O programa está dividido en dous capítulos, ao ser un programa especial ten algo máis de duración:

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 1.

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 2.

SEMANA DA FROITA 27 DE MAIO AO 31 MAIO

Co obxectivo de fomentar a educación para a saúde e o consumo, a semana  do 27  ao 31 de MAIO participamos na campaña de consumo de froita fresca promovida polo FONDO GALEGO DE GARANTÍA AGRARIA.

Nesta semana, os nenos/as non traerán merenda da casa xa que no Centro se lle repartirá unha froita de temporada cada día.

Non esquezades ler as adiviñas que veñen coas froitas.

RADIO ARRABAL 2019(16)

Xa temos cerca o final de curso e con él chegan os últimos programas de Radio Arrabal neste curso 2018/2019.

Hoxe, no penúltimo programa, cambiamos un pouco o formato e os contidos para incluir unhas entrevistas gravadas nos exteriores do estudio e incluidas despois como arquivo sonoro no programa. Esperamos que vos gusten!

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.

FINAL DO CAMPIONATO DE ATLETISMO ESCOLAR

Con moito esforzo e algo de sorte, o alumnado de 5º de primaria, clasificouse para participar na Final de Atletismo Escolar de Pontevedra. Esta celebrouse o pasado martes no Centro de Alto Rendimento de Pontevedra.

Xuntáronse 24 colexios de toda a provincia e competimos nas mesmas probas que xa coñecíamos: Lanzamento de peso e vortex, 60ml, 500ml, salto de lonxitude e relevos 4x60ml. Os resultados foron moi bos (quedamos de onceavos) e pasámolo xenial...que ganas temos de seguir correndo, saltando e lanzando.

OS XOGOS DO PATIO

O martes pasado os profes estiveron toda a tarde pintando xogos no patio. Un caracol fabuloso, un laberinto, unha pista para coches, un circuito de psicomotricidade, un xogo de enredos e dous de tres en raia e un campo de fútbol para chapas.

Agora temos o patio moi colorido e divertido, que ben o pasamos xogando no cole!

RADIO ARRABAL 2019 (15)

Xa nos quedan menos programas para rematar o curso e cada vez somos máis competentes nesto de facer radio. Agora o alumnado de 5º xa traballa sin a axuda dos de 6º e só nos falta controlar a parte técnica para poder emitir os nosos programas.

Esta semana falamos de Eurovisión, Judith Kerr, Atletismo Escolar, María Canosa e moitas noticias, deportes, chistes, como vedes un programa moi interesante.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.