DISTRIBUCIÓN GRATUITA DE MÁSCARAS

Cita previa e información no teléfono de secretaría: 886 110 488

Preme nos seguintes enlaces para ver a información completa:

1. Resumo da convocatoria.
  2. Anuncio Consellería
  3. Orde no DOG do 13 de novembro 2020.
  4. Solicitude: Anexo I e II

Nin un biquiño pola forza

19 de novembro: Día Mundial para a prevención do Abuso Sexual Infantil.

Contacontos: "Nin un biquiño pola forza", comprensión e reflexión, porque debemos coñecer que temos dereito a escoller, que podemos dicir NON, e se non funciona, pedir axuda.

Radio Arrabal #9

Noveno programa da Radio Arrabal, a radio do CEIP M. Manuel García. Coma sempre contidos actuais e con moita marcha. A voar nas ondas do Arrabal!!!!

O MAGOSTO

Propoñémosvos unhas adiviñas chulísimas sobre esta festa tan suculenta. Mmmmmm... Canso

Quen se atreve? Ourizo ou castaña?

<< Alto estou,

cor de ouro teño

e por unha risotada

perdo o que teño.>>

<<Unha cousa que vive na devesa

e vaille picar o cu á artesa.>>

<<Altos pais

capeludas nais

os fillos inchafoles,

adiviña ti se podes.>>

<<Alto me vexo

no meu capelexo

e por unha risada

quedei sen nada. >>

Grazas por vernos. Sorriso

ANDAINA DO MAGOSTO

Un ano máis con motivo da celebración do MAGOSTO, o alumnado de 4º, 5º, e 6º de primaria emprendeu a súa andaina ata o Curro da Valga. Saímos do colexio ás 10.30h e levounos un par de horas chegar (aprox 7km). Ao chegar tomamos o delicioso chocolate con galletas e rápidamente para abaixo.

Unha excursión preciosa e bastante dura físicamente. Enhoraboa a tod@s e non esquezades seguir facendo deporte.

Rap dos nutrientes - 3º Primaria

Videoclip da canción "O rap dos NUTRIENTES" interpretada polos alumnos de 3º de primaria. Chaparrónnnnn!!!!

Recomendación lectora

Sabedes cal é a mellor forma de viaxar actualmente? UN LIBRO. Un libro é un medio de transporte seguro, os destinos poden ser varios a un mesmo tempo e as vivencias miles. Dende primeiro queremos facer unha recomendación lectora ao mes. Aquí vai a de outubro. Unha aperta lectoras e lectores!!!

Actuación SAMAÍN 1º

As nenas e nenos de primeiro temos o pracer de presentarvos a nosa actuación do SAMAÍN. Afondando nesta tradicional festividade descubrimos a súa orixe celta, aprendemos vocabulario e pasámolo en grande bailando e cantando esta fermosa cantiga. Esperamos que vos guste. Auuuuuu!!!

n/d

UN SAMAÍN DE MEDO

ARTES PLÁSTICAS MONSTRUOSAS: mesturando reciclaxe, arte, emocións, expresión facial e fotografía.

UN SAMAÍN DE MEDO POLOS ALUMNOS DE PRIMEIRO.