LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2018/2019

En documento adxunto publícase a listaxe do alumnado admitido para o vindeiro curso 2018/19 en 4º de Educación Infantil.

BLOGS

BLOGUES DO COLE

Radio Arrabal #16

Programa número 16 da Radio Arrabal, a radio do CEIP Mestre Manuel García de Santa María de Oia (PO). Esta semana cambio de presentadora (e imos pola terceira; quen será @ seguinte???), e coma sempre novas frescas do xornal, deportes, o tempo, masterchef da semana, mortos de risa, a túa música, nom me tomes o pelo ( Faro Silleiro e árbores senlleiras), axenda, concursos, premios e moito máis!!!

Pincha aquí  para escoitar o programa desta semana!!!

LUNS, 2 de ABRIL de2018

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN DO AUTISMO

"Rompamos xuntos barreiras polo autismo,

fagamos unha sociedade accesible."

Este é o lema elexido no 2017 e 2018 para celebrar o Día Mundial de concienciación sobre o autismo.

As persoas con autismo enfrontanse a numerosas barreiras, que varían en función de cada individuo e das súas necesidades específicas, á hora de disfrutar dos seus dereitos fundamentais e de formar parte plenamente da comunidade.

Para o movemento asociativo do autismo é moi importante que a sociedade entenda cales son as barreiras ás que se enfrontan as persoas con TEA porque iso permitirá unha mellor adaptación ás súas necesidades e reforzará a inclusión destas persoas en tódolos ámbitos de socidade.

VISITA DO COLEXIO DE SAN XEROME

(clica na imaxe para ver as fotos)

O pasado 22 de marzo tivemos unha visita do colexio San Xerome de A Guarda. Tódolos cursos fomos pasando polo salón de actos e alí fixemos unha actividade de achegamento á diversidade funcional.

Despois de presentarnos ao alumnado invitado do San Xerome, visualizamos un corto. "Por cuatro esquinitas de nada" no que se presenta o libro de Jérôme Ruillier sobre a inclusión. A continuación estivemos falando sobre a evolución terminolóxica coa que se denominou ó colectivo das persoas con diversidade dende tempos antigos ata a actualidade. Por último presentáronnos o vídeo "Conta con nós" e poidemos falar cos seus protagonistas para coñecer mellor ao alumnado do colexio que nos visitaba.

Aquí vos deixamos un video cantando a canción "Una marea de gente".

CLICA

Radio Arrabal #13

Xa imos polo trece. Aquí tedes un novo programa da Radio Arrabal para escoitar e disfrutar nas vacacións. Coma sempre novas, deportes, o tempo para esta semana santa, receitas, chistes, música, Stephen Hawkings, Día internacional da eliminación da discriminación racial, Día Mundial da auga, axenda e moito máis. Pincha no seguinte enlace para escoitar o programa desta semana.

Radio Arrabal #13

Radio Arrabal #12

Programa número doce da Radio Arrabal. Esta semana tivemos algunhas dificultades e non foi posible emitir en directo, pero como xa o tiñamos todo listo o gravamos e aquí o tedes. Coma sempre as novas máis quentiñas, deportes, o tempo, chistes e risas, cambio de presentadora, música, Velázquez, entrevista ao noso mestre auxiliar de Lingua Inglesa "Manuel", axenda e moito máis. Para escoitalo pincha no seguinte enlace:

RADIO ARRABAL #12

A redacción da Radio Arrabal en modo "superconcentración".

XORNADA DE PORTAS ABERTAS - TENIS

O pasado venres tivemos no colexio unhas xornadas de iniciación ao tenis.

Aproveitamos o material solicitado polo departamento de Educación Física á Federación Galega de Tenis, 25 raquetas e pelotas.

Grazas ao profesor de tenis que imparte clases extraescolares no cole (Charlie) aprendimos varios xogos e golpes de raqueta que nos fixeron disfrutar deste deporte.

Foi unha actividade que profesores, alumnos e familiares compartimos e repetiremos con outros deportes.

Radio Arrabal #11

Aquí está o programa número once da Radio Arrabal, a radio do colexio CEIP M. Manuel García. Esta semana conmemoramos o Día Internacional da Muller 2018 cunha entrevista a María, unha coñecida mestre do colexio, o mundial de atletismo, un artigo sobre Santiago Ramón y Cajal e o seu nomeamento como Doctor Honoris Causa pola universidade de Cambridge e moito máis...

Radio Arrabal #11

Radio Arrabal #10

Esta semana fomos de excursión aos estudios de RNE -RN5 de Vigo. Alí ensináronnos como se traballa de forma profesional e poidemos facer as nosas primeiras prácticas.

Pincha aquí para escopitar o noso décimo programa. Esta semana falamos de Emma, a borrasca que está azotando as nosas costas, de neve, da saída que fixemos ao museo do mar para visitar o Pergamiño Vindel, da Arribada e do descubrimento de América e moito máis nas nosas seccións.