VOZ NATURA

CHARLA BOSQUE ATLÁNTICO

Charlas organizadas polo Concello de Oia para xs alumnxs de 5º e 6º.

Son impartidas polo educador ambiental Marcos Guisandes para que o alumnado coñeza as características do bosque atlántico e as especies arbóreas.

Ademáis tamén tiveron un xogo da oca cos nomes das árbores en galego.

Álbum: CURSO 2023-24 -> Bosque atlántico

EN MARCHA A PLANTACIÓN DE SETAS

Sigue adiante a plantación de setas que fixemos con "ideas para o teu horto". Xa saliron algunhas setas pequeniñas pero ainda ten que crecer moito a produción. Seguiremos atentxs. Por un consumo de proximidade e sostible!!!

Álbum: CURSO 2022-2023 -> plantación setas cardo

MAZAIRA PORTA DE LOJA

Regalaronnos unha mazaira do tipo porta da loja (Malus Domestica). É de orixe portugués e ten o seu orixe no norte do país veciño, concretamente en Braga. É unha mazá das variedades tradicionais, unha variedade antiga. É unha árboré de produción tardía que madura a finais do outono.

De momento está nun macetón para que a vaimos coñecendo pero despois teremos que buscarlle un sitio para que teña terra suficiente e poda crecer.

COMO CULTIVAR setas en casa, RECICLANDO posos de CAFE

O alumnado de infantil aprendeu esta semana a cultivar setas reciclando os posos de café. Foi Miguel quen nos explicou o proceso e axudounos a facer a nosa primeira plantación de setas. Na páxina web de ideas para tu huerto está toda a información de como reciclar un «residuo» como son os posos de café e cultivar setas. Agora esperaremos 3 semanas e a ver si sae a colleita.

O NOSO XARDÍN VERTICAL II

Esta semana o alumnado de 4º de E.P. deu novos pasos na construción do xardín vertical, enmarcado baixo o programa de educación medioambiental Voz Natura.

Xa que estiveron situando as botellas recicladas, nas que sementaron no paso anterior, no segundo andar. Ademais ocupáronse de manter os produtos sementados nunhas condicións idóneas: auga, luminosidade…

Aquí teñen algunhas evidencias do segundo paso:

Ao longo do presente trimestre continuarán co coidado das mesmas. Polo que moi pronto ensinarémoslles algunhas evidencias de dito proceso.

O NOSO XARDÍN VERTICAL

En 4º de Educación Primaria comezamos o segundo trimestre cheas e cheos de ilusión xa que nos atopamos inmersos na construción do noso xardín vertical. Dito proxecto enmarcase baixo o programa de educación medioambiental Voz Natura.

Os primeiros pasos deste proxecto démolos no trimestre pasado, abordando os contidos teóricos. Agora chegou o momento de poñer en práctica todas esas aprendizaxes.

A continuación poden observar o primeiro paso: sementar.

Aquí teñen algunhas evidencias do gran traballo que efectuamos hoxe: