MATERIAL ESCOLAR 24-25

Clicando en cada unha das mochilas poderedes acceder aos materiais necesarios para cada un dos cursos:

MATRÍCULA CURSO 2024 - 2025

A partir de hoxe, 24 de xuño, (ata o venres) podedes traer a documentación para matricular ás vosas fillas e fillos no centro cubrindo o modelo 550B que atoparedes premendo a imaxe ou achegándevos ao centro. Estaremos en horario de 10:00 a 14:00. Lembrade que tamén deberedes traer:

- 2 fotografías tamaño carnet.

- Fotocopia da páxina do libro de familia onde estea inscrito o alumno ou alumna.

- Fotocopia do DNI dos proxenitores e do neno ou nena (se xa o ten).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Certificado de empadroamento.

- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

RESERVA PRAZA PARA O CURSO 24-25

A continuación publícase a oferta dos postos escolares para novo alumnado dentro do curso 2024 - 2025. O prazo será dende o 1 de marzo ata o 20 do mesmo mes. Deixámosvos o link a sede electrónica onde poderedes realizar o trámite online, se así o preferides, e conseguir os impresos a cumplimentar.

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O ALUMNADO NO COMEDOR ESCOLAR

Informamos que está aberto o prazo para solicitar praza no comedor escolar para este curso 2022-2023.

Pregamos achegar, canto antes, a solicitude coa correspondente autodeclaración para facilitar a organización e determinar a gratuidade ou custo do servizo.

Pódese descargar o impreso premendo no seguinte enlace:

*Prazo de entrega mediante o correo electrónico do 5 de xullo ata o 31 de agosto.

ceip.mestre.manuel.garcia@edu.xunta.gal

*Prazo de entrega na secretaría do centro do 1 ata o 7 de setembro.

AXUDAS ANEAE

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (ANEAE)

INFORMAMOS QUE XA SE PODEN SOLICITAR AXUDAS PARA O ALUMNADO NEAE PARA O CURSO 23-24.

O PRAZO VAI DENDE O 8 DE MAIO ATA O 20 DE SETEMBRO, AMBOS INCLUSIVE.

TODA A INFORMACIÓN NO BOE ADXUNTO.

ADMISIÓN ALUMNADO 2023/24

Informamos que todas as solicitudes de admisión presentadas para o vindeiro curso 2023/24 están admitidas.

A formalización da matrícula no centro deberá realizarse do 20 ao 30 de xuño.

As listaxes están publicadas no taboleiro do centro.

ADMISIÓN ALUMNADO 2023 -2024

ADMISIÓN ALUMNADO

CURSO 2023-2024

O prazo de presentación de solicitudes será do 1 ata o 20 de marzo de 2023.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de maneira telemática na aplicación "ADMISIÓN ALUMNADO" ou entregando o impreso ED550B escrito a man ou a ordenador na secretaría deste centro con cita previa.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO (PREMER NA IMAXE).

PARA CONSULTAR AS VACANTES DISPOÑIBLES PARA O VINDEIRO CURSO (PREMER NA IMAXE)

RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 24/25

Para o alumnado de 6º de EP que desexe continuar os estudos no centro adscrito IES PRIMEIRO DE MARZO en Baiona.

• O prazo de presentación de solicitudes será dende o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro.
  • Poderedes cumprimentar as solicitudes de reserva de maneira telemática na aplicación "ADMISIÓN ALUMNADO" ou entregando o impreso na secretaría deste centro.

O alumnado que desexe solicitar praza noutros IES deberá facelo no periodo de admisión previsto para marzo.