INGLÉS

ENTROIDO 2024

Este venres, 9 de febreiro, celebramos o Entroido todxs xuntxs no cole. Comemos lambonadas típicas deste tempo e para baixar tanta caloria, fomos bailar e disfrutar desta tradición tan querida. Por mor do mal tempo houbo que suspender o desfile polas rúas do Arrabal e as familias non poideron asistir. Quedamos no pavillón e aquí tedes unhas fotos para o recordo.

Álbum: CURSO 2023-24 -> ENTROIDO 2024

CHRISTMAS TRADITIONS

Este curso no que andamos a explorar e coincidindo coas datas do Nadal, o alumnado de inglés do terceiro ciclo botou unha OIADA as tradicións que teñen noutros paises para celebrar o Nadal. Elexiron paises de fala inglesa pero tranquilxs que o programa vai con tradución simultanea ao galego. Disfrutadeo eee merry christmas!!!!

Santa rides a sleigh with reindeers and a trex dinosaur. Merry Christmas,  xmas and happy new year funny concept. Cartoon vector illustration. Santa  Claus is coming to town. 14321058 Vector Art at

DÍA MUNDIAL DA RADIO NO ARRABAL

Dende o 13 de febreiro de 2011 vense celebrando, promovido pola UNESCO, O DÍA MUNDIAL DA RADIO. Onte 13 de febreiro na RADIO ARRABAL sumámonos a esta celebración coa emisión en directo dun programa especial. Especial polo seu contido e por ser no que máis alumnado interviu. As nenas e nenos de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º foron os protagonistas desta emisión. Disfrutadea e estade moi atentos para responder á pregunta do concurso. FELIZ DÍA DA RADIO e bo entroido!!!

HALLOWEEN PHOTOS 20-21

Photos for your English Halloween Memories.

Álbum: CURSO 21-22 -> Halloween - English

OUR HELPFULL ENGLISH BLOG !!!

ENGLISH TIME!!!

Nuestra zona de HALLOWEEN!!Canso

Haz click y visita nuestro álbum de Halloween.

Let's start over and the fun will begin......

The firts thing is to return the link to CARMENCHAN'S ENGLISH CLASSES. Enter it and rummage throuth what you want, if there is something mega super interesting I will let you know here or by

edixgal ..... or in person, in class....

Click on the drawings below that you want and let's get started.