Donas de sí

CONQUISTA OS ELEMENTOS

Proxeción do documental “Conquista os elementos”, video forum en pro da igualdade no deporte, e conferencia a cargo de Ruth Lorenzo e Ainhoa Portos,xunto coa deputada de igualdade Ánxela Franco

“Conquista os elementos”, reflexión sobre os estereotipos e roles de xénero no mundo do deporte. Asistimos alumnado e profesorado de 5º e 6º do CEIP de Arzúa no Multiusos do Concello de Arzúa.

DÍA DA MULLER 8 DE MARZO

Hoxe día 7 de marzo xa empezou no noso cole unha exposición didáctica sobre os carteis elaborados por nenos  e nenas de 5º A, 6º e 6ºB para o concurso de carteis promovido pola Secretaria Xeral da Igualdade e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

O selecionado para representar o centro

DIVULGACIÓN EN MAIÚSCULAS DE DONAS DE SÍ

Tivemos a gran sorte de que nos publicaran o proxecto nun libro editado para o I Congreso Mundial de Educación.

O noso proxecto de Donas de sí forma parte deste libro!

Que maior divulgación ca esta!!!!!

Estamos de noraboa!!!

AGASALLA CON IGUALDADE

A CONTINUACIÓN EXPOÑEMOS UN DECÁLOGO DE SUXERENCIAS DE COMO AGASALLAR NESTAS DATAS, POÑENDO DE MANIFESTO UN CONCEPTO TAN IMPORTANTE COMO A IGUALDADE

PREMIOS AECA

Os gañadores do premio convocado por AECA xa foron a recoller os seus agasallos na Festa de Papá Noel no Multiusos.

Noraboa rapaz e rapazas!!!!!

MULLERES BRAVAS DA NOSA HISTORIA

Un dos obxectivos deste proxecto é visibilizar e dar a coñecer o traballo e a labor das mulleres na sociedade, traballo e labor invisibilizado nos libros de historia, una invisibilidade que incide de maneira directa na discriminación da muller que se perpetúa de xeración en xeración. As mulleres, ademáis de nais, coidadoras e productoras, tamén realizaron unha importante labor no desenvolvemento político, científico, social e económico. Se entre os feitos históricos temos só en conta as actividades como a guerra e non a producción de roupas e alimentos, a posesión de propiedades en vez da producción e o traballo, se olvidamos os coidados, a muller quedará fora. Necesariamente ten que haber una transformación da nosa visión do mundo e da historia.
Poucas son as mulleres que aparecen nos libros de texto d@s nos@s escolares, privando ás nenas de referentes culturais e científicos femininos, por iso a gran necesidade de introducir material coeducativo nas nosas escolas.

Empezamos coa lectura da vida e obra de María Victoria Moreno, profesora, escritora e ensaista elexida como autora do Día das Letras Galegas 2018. Seguiremos con Rosalía de Castro, Maruja Mallo, Xulia Minguillón, etc, etc.

ROSA CARAMELO en Infantil

Os nenos e nenas de Infantil de 3 anos A traballamos este conto, se queres saber máis preme na imaxe

DOODLE ART

25 NOVEMBRO- DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
O alumnado de 6º A e B, na clase de Arts & Crafts (Plástica en Inglés) realizou o mural coa técnica Doodle Art en contra da violencia de xénero STOP VIOLENCE AGAINST WOMEN.

Detalles do traballo