HORARIO DE ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS DA AVALIACIÓN ORDINARIA

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA, 1º DE BACHARELATO, FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA E CICLOS FORMATIVOS

A entrega de cualificacións da avaliación ordinaria realizarase de forma presencial o día 25 de xuño.

A entrega será realizada polos/as titores/as dos grupos.

Para manter as medidas sanitarias a entrega das cualificacións será no patio do IES A Pontepedriña.

O procedemento para a entrega será o seguinte:

1. O alumnado será convocado nunha hora concreta.
  2. A entrega realizarase no patio o que se chega desde a porta de acceso de alumnos/as.
  3. A entrada ao recinto será por cursos.
  4. Todo o alumnado está obrigado a traer máscara de protección.
  5. Ao entrar lavarán as mans con xel hidrolóxico e seguirán as instrucións do persoal do centro.
  6. O alumnado dirixirase ao patio onde serán distribuídos por cursos.
  7. Os titores e titoras farán entrega aos alumnos do boletín de cualificacións, impresos de matrícula ou impresos de pre-matrícula no caso de que teñan que realizar as probas extraordinarias de setembro.
  8. Tras recoller as cualificacións e diferentes documentos abandonarán o centro seguindo as instrucións do persoal.

Se as condicións climáticas non permiten facer a entrega das cualificacións e impresos ao aire libre, utilizaremos o Salón de Actos, sempre garantindo as medidas de hixiene e seguridade.Nese suposto publicaremos un novo calendario para entrega.

HORARIO DE ENTREGA DAS CUALIFICACIÓNS

• 09:00 - 10:00: alumnado de 1º de bacharelato
  • 10:15 -11:15: alumnado de 3º e 4º de ESO
  • 11:30 -12:30: alumnado de 2º ESO
  • 12:45 -13:45: alumnado de 1º ESO.
  • 16:00 -17:00: alumnado de 1º Ciclos Formativos (1º CI e 1º XV)
  • 17:15 - 18:15 : alumnado de 1º de CM e 1º FPB
  • 18:30 – 19:30: alumnado de 2º de Ciclos Formativos (alumnado que queira recoller as súas cualificacións, que teñan módulos pendentes)