Continúa Formándote

1ª PROMOCIÓN DO CURSO BÁSICO EN MEDIOS DIXITAIS

NORABOA á primeira promoción de alumnas e alumnos do Curso Básico en Medios Dixitais que se impartiu no IES Pedro Floriani!!!

Foi un gusto contar convosco e esperamos que todo o aprendido co móbil (transferencia de fotos e arquivos, consulta vida laboral, Google Maps, contactos, pen drive,…) e ordenador (crear unha conta, facer cuestionarios online, subir tarefas, citas dni, permisos queima,…) vos sirva de axuda no futuro.

Para todos aquelas persoas que queiran formar parte desta familia haberá mais cursos en xaneiro/febreiro. Máis información achegándose ao centro ou chamando por teléfono.

Continúa Formándote

Estudos

Podes seguir avanzando na túa formación e especialización a través de diversas vías. Para calquera consulta que teñas non dubides en poñerte en contacto co Servizo de Orientación do centro.

Formación Profesional

Lembra que podes optar á Acreditación de Competencias Profesionais a través da que obterás unha acreditación válida en todo o estado pola túa experiencia profesional que permitirá que convalides os coñecementos adquiridos na túa vida laboral por créditos formativos nun Ciclo.

Obtén máis información aquí.

Bacharelato

Universidade