Pagina nueva 1

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE 2º DE BACHARELATO

IV TORNEO INTERCENTROS DE XADREZ

O vindeiro venres 24 de maio celebrarase na Alameda Castelao o IV Torneo Intercentros de Xadrez promovido polo IES Pedro Floriani e en colaboración co concello de Redondela.

Entre as 9:30 e as 13:30 horas participará o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria e de 1º e 2º de Educación Secundaria, xogando o sistema suízo de catro rondas.

DATAS EXAMES FINAIS ESA 2023 - 2024

.

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIA DIXITAL

O alumnado de 2º curso de ciclo básico, ciclo medio e ciclo superior así como o de secundaria de persoas adultas que titule durante este curso 2023-2024, pode inscribirse nunha proba de acreditación de competencia dixital.

É unha proba gratuíta que se realizará no mes de xuño, ao remate da FCT. O prazo de inscrición remata o 22 de maio.

Toda a información podes atopala aquí.

NOVO CURSO EN MEDIOS DIXITAIS

O IES Pedro Floriani organiza unha nova edición de cursos gratuítos con diploma oficial en medios dixitais de nivel básico e intermedio sobre o uso do móbil e manexo de tablets (dispoñibles no centro) para tratar temas como:

•     Descarga de horarios buses.
  •     Manexo de aplicacións como Google Maps, Youtube, Sergas,..
  •     Axustes do móbil e melloras no almacenamento.
  •     Citas en organismos públicos.
  •     Descarga borrador da declaración da Renda
  •     Reservas en hoteis e restaurantes.
  •     Edición de fotos e vídeos.

A temática non está pechada. Se durante o curso se prefire afondar noutro tema, é totalmente posible.

A data de comezo é o luns 6 maio os luns de 18:30-20:30 e os xoves de 17:00-19:00 horas.

Se estás interesado/a, chama ao IES Pedro Floriani (886 12 04 13) para anotarte e posteriormente achégate ao centro para cubrir a folla de matrícula en horario de 9:00 a 14:00.

1ª promoción do curso de Capacitación Dixital

AXUDASLE: Listaxe provisional alumnado admitido e suplente

Publicadas as listaxes provisionais do alumnado seleccionado e suplente das axudas para a realización de actividades formativas en linguas estranxeiras no ano 2024.

Máis información en https://www.edu.xunta.gal/axudasle

Onte, día 29 de abril foi publicada a CORRECCIÓN DE ERROS da listaxe provisional de alumnado seleccionado e suplente, segundo o establecido na Orde do 29 de xaneiro de 2024 pola que se convocan axudas para a realización de actividades formativas en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (DOG do 12/02/24): https://www.edu.xunta.gal/portal/node/43021

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Unha vez realizadas as probas por parte do alumnado de 2º de ESO, pasamos á fase de recollida de información mediante os cuestionarios de contexto dirixidos ao alumnado e ás súas familias. Tes toda a información neste enlace.

OBRADOIRO USO SEGURO DO MÓBIL

Obradoiro sobre o uso responsable dos móbiles para pais e nais de menores adolescentes o 11 de marzo ás 18:30 horas no salón de actos do instituto.

Cómpre anotarse telefonicamente.

Baremo de admisión para o BACHARELATO

CRITERIOS ADMISIÓN BACHARELATO

CRITERIOS

PUNTOS

Existencia de irmás/irmáns no centro

Por 1 irmá/n

8

Polo segundo e sucesivos

2 por cada un (max. 14)

Por proxenitor/a traballador/a do centro educativo

3

Por proximidade do domicilio familiar ao centro

Se o domicilio familiar se atopa na área de influencia do centro

8

Se o domicilio familiar se atopa nas áreas limítrofes á área de influencia do centro

4

Se o domicilio familiar se atopa noutras áreas

0

Pola proximidade do lugar de traballo ao centro

Lugar de traballo da nai/pai ou titores, situado dentro da área de influencia do centro

6

Lugar de traballo da nai/pai ou titores, situado dentro nas áreas limítrofes á área de influencia do centro

3

Lugar de traballo da nai/pai/titores , situado outras áreas

0

Por condición de familia numerosa

Por familia numerosa de categoría especial

3

Por familia numerosa de categoría xeral

2

Por condición de familia monoparental

2

Por condición de vítima de violencia de xénero/terrorismo de calquera dos membros computables da unidade familiar

2 puntos

Por irmáns nados dun parto múltiple

(se solicita o mesmo centro)

Dous: 8

Mais dous: 10

Por renda per cápita da unidade familiar (valorada con referencia ao indicador público de renda de efectos múltiples IPREM (ano 2020: 6.454,03.-€)

Cantidade inferior a 0,5 veces o IPREM

Cantidade igual ou superior a 0,5 e inferiores a 0,75 veces o IPREN

Ingresos iguais ou superiores ao 0,75 veces o IPREM

1

Ingresos iguais ou superiores ao IPREM

0

Por discapacidade (máx. 4puntos)

Da alumna ou alumno

4

Dalgún dos proxenitores/titores

Dalgún irmán/irmá do alumnado

1 por cada un

Valoración do expediente académico (só bacharelato)

Nota media 3º ESO - Sobresaliente

Nota media 3º ESO - Notable

1

Nota media 3º ESO – Ben

0,5

Criterio complementario do centro: (máx. 1 punto) aprobado no Consello Escolar en data 24 de febreiro de 2015.

Por proxenitor/a, irmán/irmá antigo alumno do centro

1 punto

UNHA SEMANIÑA ENTEIRA

Este ano, dende o Equipo de Dinamización Lingüística, sumámonos ao proxecto #aquítaménsefala, do IES Rafael Dieste de Coruña. Queremos "romper os prexuizos que pretenden dar unha imaxe distorsionada dunha suposta Galicia que non fala galego", como ben indican na propia web desta campaña.

Por eso mesmo, o luns 26 de febreiro comezaremos con... ✨UNHA SEMANIÑA ENTEIRA✨. Unha iniciativa lanzada desde os institutos de Redondela na cal teremos como reto falar galego as 24 horas durante unha semana enteira.

Non te perdas a oportunidade e achégate nos recreos ás actividades que estamos facendo.