MATRÍCULA CURSO 2021-2022 ESA (SETEMBRO)

PRAZO: 1 de Setembro ao 10 de Setembro de 2021

O alumnando que dexese incorporarse ás ensinanzas de Educación Secundaria para Persoas Adultas deberán cubrir e presentar a seguinte documentación:

• Solicitude de Admisión e Matrícula. Pódese descargar aquí.
  • Declaración de non estar escolarizado/a nas mesmas ensinanzas noutro centro. Pódese descargar aquí.
  • Historial académico de ensinanzas cursadas ou libro de escolaridade.
  • Fotocopia do DNI do/a alumno/a.
    • No caso de ser menor tamén deberá achegarse a fotocopia do DNI da nai, pai ou titor/a legal.
  • Fotocopia NUSS (Número de Usuario/a da Seguridade Social).
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Dúas fotografías tamaño carné.
  • Resgardo do pagamento do seguro escolar en Abanca, Suc. Redondela.
    • Nº Conta: ES49 2080 5450 7530 4011 7398 (1,12‎€) [só as persoas menores de 28 anos].
  • Fotocopia compulsada do contrato laboral [só as persoas menores de 18 anos e maiores de 16, que non cursaran ensinanzas de FPB/PCPI].

Unha vez cuberta a documentación poderá presentarse entre o 01/09/21 e o 10/09/21 de dous xeitos:

1. Telematicamente.

• Descárganse os documentos (Solicitude de Matrícula e Declaración de non estar escolarizado/a) e cúbrense no ordenador.
    • Envíase toda a documentación como arquivo adxunto ao email do instituto: ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal. No asunto do correo electrónico debe figurar ‘MATRÍCULA: Curso_Nome alumna ou alumno’.

Dende o I.E.S. Pedro Floriani pregamos que se empregue preferentemente a modalidade telemática de envío dos formularios se é posible.

2. Presencialmente.

• Solicitarase cita previa enviando un correo co asunto “MATRÍCULA: Cita_Nome alumna ou alumno a citapreviafloriani@gmail.com.
    • Posteriormente descargaranse os documentos, imprimiranse na casa e levaranse xa asinados ao centro.

Calquera incidencia ou dúbida que poida xurdirlle ao alumnado sobre o proceso de matriculación, pode consultala no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal ou no teléfono 886 12 04 13.

MATRÍCULA 1º ESO CURSO 2020-2021

Para formalizar a matrícula para 1º de ESO, deberá entregar o impreso de matrícula cuberto e a documentación que se indica, na secretaría deste centro entre os días 1 e 3 de xullo de 10:00 a 13:00 h.

no teléfono

Xúntanse instrucións e impresos.

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR BACHARELATO E FP

Impreso de solicitude de uso de transporte escolar gratuíto para alumnado de Bacharelato e Formación Profesional

Ver adxunto.

PREMATRÍCULA CURSO 2020-2021

A fin de escalonar a presenza das familias no centro, iniciamos o proceso de prematrícula para os cursos de 2º, 3º e 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato. O alumnado que conte con continuar os seus estudos no IES Pedro Floriani debe seguir as instrucións que figuran na ligazón correspondente ao curso no que se vai matricular para o 2020-2021:

1º BACH

2º BACH

Nas datas que se indican nas instrucións correspondentes a cada curso, tamén se entregará a documentación relativa á SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO e ás AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR (Orde de 12 de maio, DOG 19 de maio). Máis información en https://www.edu.xunta.es/fondolibros.

Esta solicitude pode presentarse telematicamente na sede electrónica da Xunta Galicia (procedemento ED330B) en https://sede.xunta.gal/portada, ou presencialmente, no instituto.

A solicitude do Fondo e a tramitación da prematrícula faránse nas mesmas datas para minimizar o risco de contaxio.

É obrigatorio o uso da máscara, gardar as distancias de seguridade e seguir todas as indicacións.

O IES Pedro Floriani agradece a colaboración do alumnado e das familias para levar a cabo este proceso.

PROCESO ADMISIÓN NOVO ALUMNADO

Restablécese o prazo para a presentación das SOLICITUDES DE ADMISIÓN de NOVO ALUMNADO que se incorpora por primeira vez ao Centro.

PRAZO 11 - 18 de maio de 2020.

Para1º ESO: alumnado que NON cursou primaria en centro adscrito.

Para 1º Bacharelato: alumnado que NON cursou ESO no centro.

De acordo á lexislación vixente:

RECOMÉNDASE A

PRESENTACIÓN TELEMÁTICA

de SOLICITUDES

(NESTE ENLACE PODE ATOPAR INFORMACIÓN ADICIONAL SOBRE O PROCESO TELEMÁTICO)

PARA ATENCIÓN PRESENCIAL

de 9:00 - 14:30 h

no teléfono

• NORMAS:

Só acudirá un único proxenitor/a.

Débese seguir o protocolo e as instrucións de seguridade.

• IMPRESO DE SOLICITUDE:

A solicitude atópase no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/admisiónalumnado

Prégase cubrir todos os campos da solicitude (incluídos os relativos ao baremo) e achegar o DNI do alumno e a documentación xustificativa do baremo.

Oferta de prazas para o curso 2013/2014 - ESO e Bacharelato

CURSO OFERTA DE
PRAZAS
RESERVA VACANTES