Impresos

ESA: PREMATRÍCULA CURSO 2020-2021

O alumnado que desexe incorporarse ás ensinanzas de secundaria para adultos/as deberán cubrir e presentar o impreso de prematrícula que se adxunta.

PRAZO: Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Unha vez cuberto, pódese presentar de dúas maneiras:

1. Imprimir na casa e levar xa asinado ao centro, previa cita telefónica. Para poder imprimilo é necesario descargalo antes.

2. Telemáticamente, enviándoo ao email do instituto: ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal. No asunto do correo electrónico debe figurar ‘Prematrícula: Curso_Nome alumna ou alumno'. Desde o equipo directivo pregamos que se use esta modalidade de envío dos formularios se é posible.

Calquera incidencia ou dúbida que lles xurda sobre o proceso de prematriculación, pode consultárnola no teléfono 886 12 04 13 ou no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal

PROBAS DE ACCESO A CICLO MEDIO E CICLO SUPERIOR DE FP

Convocadas as probas de acceso aos ciclos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2020

Orde do 20 de xaneiro de 2020 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2020:

• Grao medio: O prazo de presentación abranguerá os días 2 e 13 de marzo de 2020, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: O prazo de presentación abranguerá os días 10 e 19 de febreiro de 2020, ambos os dous incluídos.

Máis información:

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Desde o venres día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2019/20.
Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como aos de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.
Os trámites poden realizarse vía telemática na aplicación informática creada para tal fin: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado
Segundo o sorteo público efectuado, no caso de empate de puntuación para unha mesma praza, as letras de desempate son “E” e“C” para o primeiro apelido e “U” e “P” para o segundo.

SOLICITUDE DE RESERVA DE ALUMNADO EN CENTROS ADSCRITOS

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019/2020

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición:

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2019 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 15 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso.

Máis información aquí.

xwrcjbfrwp