Admisión

Proceso de admisión en liña

Admisión

Ver cosechado de la mujer rellenar formulario de solicitud Foto gratis

Admisión

O alumando que desexe solicitar admisión nas ensinanzas de Educación Secundaria para Persoas Adultas deberán cubrir e presentar a seguinte documentación:

• Solicitude de Matrícula. Pódese descargar aquí.
  • Fotocopia do DNI do/a alumno/a.
    • No caso de ser menor tamén deberá achegarse a fotocopia do DNI da nai, pai ou titor/a legal.

Unha vez cuberta documentación poderá presentarse de dous xeitos:

1.- Telematicamente.

• Descárgase o documento (Solicitude de Admisión) e cúbrese no ordenador.
    • Envíase toda a documentación como arquivo adxunto ao email do instituto: ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal. No asunto do correo electrónico debe figurar ‘MATRÍCULA: Curso_Nome alumna ou alumno’.

Dende o IES Pedro Floriani pregamos que se empregue preferentemente a modalidade telemática de envío dos formularios se é posible.

2.- Presencialmente.

• Solicitarase cita previa enviando un correo co asunto “SOLICITUDE ADMISIÓN: Cita_Nome alumna ou alumno a citapreviafloriani@gmail.com.
    • Posteriormente descargaranse os documentos, imprimiranse na casa e levaranse xa asinados ao centro.

Calquera incidencia ou dúbida que poida xurdirlle ao alumnado sobre o proceso de matriculación, pode consultala no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal ou no teléfono 886 12 04 13.