Encontro literario con María Lado

Este mércores 24 de marzo gozamos coa visita de María Lado, a través dun obradoiro de creación poética, que organizou a Biblioteca Escolar no marco do programa Encuentros Literarios promovido polo Ministerio de Cultura y Deporte.

A poeta da Costa da Morte, que fai parte do actual e puxante panorama poético galego, falounos do oficio de poeta e narradora, da súa traxectoria e da creatividade literaria. Na segunda parte do encontro, a través dun recurso dadaísta, o grupo participante de 3ºESO foi compoñendo un poema colectivo sobre a temática eterna: o amor. Con moita picardía e non menos romanticismo, crearon un novo poema a partir de versos alleos. Ao grupo e á poeta non lles faltaron humor e lirismo nunha das poucas actividades presenciais que organizamos este curso a causa da Covid.

A experiencia xerou algúns materiais durante o proceso: un padlet de videopoesía de creadores/as actuais e unha publicación dixital coas creacións poéticas realizadas nas aulas de Lingua Galega e Castelá, departamentos que colaboraron activamente coa Biblioteca Escolar. Se sentides curiosidade, premede nos hipervínculos para acceder.

Recuperación de materias pendentes de cursos pasados

O alumnado que teña materias pendentes de cursos pasados debe consultar na aula virtual o sistema de recuperación de cada unha delas e os contidos dos que vai ser avaliado. Esta información atoparase agrupada na categoría PENDENTES.

Ocatwinning

Ocatwinning es el nombre del proyecto etwinning que actualmente estamos desarrollando cuatro Institutos de enseñanza secundaria de Sofía (Bulgaria), Camariñas (España), Auray (Francia) y Benesov (República Checa). Somos un total de 8 docentes y 63 estudiantes de edades comprendidas entre los 15 y 17 años. De nuestro Centro participan los alumnos de 4º A y cinco docentes: Fabiola, Federico, Bruno, Brey y Jacobo.

El objetivo del proyecto es poner en valor una parte del patrimonio cultural de estas zonas y fomentar la colaboración entre los estudiantes. Con tal motivo, hemos hecho grupos internacionales mixtos que tendrán como lengua vehicular el español.

Formación TIC para as familias

As familias do alumnado do centro están convidadas a participar nunhas xornadas de formación no manexo das ferramentas TIC que se adoitan empregar no ensino virtual. As sesións desenvolveranse por videoconferencia a través da plataforma Webex, conectándose ó enderezo https://eduxunta.webex.com/meet/sonialopez nas datas:

2º, 3º e 4º ESO: mércores 3 de marzo, ás 19:00 h

1º ESO: luns 8 de marzo, ás 19:00 h

Rosalía, meu corazón, hoxe estás de celebración

Ser Rosalía é un acto de rebeldía, é unha acción política. Cada mirar nos ollos fire coma cen saetas. Non precisamos máis, só mirar. Quen mira a obra de Rosalía entende a muller de vangarda que hai detrás dela, a insubmisa, a creadora do pensamento, a inconformista, a muller valente que elixe a palabra para loitar contra a inxustiza e para crear un país sublime. (Fragmento do manidesto da AELG.)

Dende 2010, o 24 de febreiro conmemórase o nacemento de Rosalía de Castro. Escrita no século XIX, a súa obra mantense vixente, na denuncia da inxustiza social e na reivindicación feminista.