ENTREGA DE NOTAS POR ABALARMÓBIL 3 DE ABRIL 9 DA MAÑÁ

Mañá venres, 3 de abril de 2020, ás 9.00 da mañá, procederase ao envío por AbalarMóbil, das cualificacións correspondentes á segunda avaliación.

Se alguén tivera problemas para visualizalas ou non dispuxera da citada aplicación, poderá contactar co Centro no teléfono 881 880 294 entre as 9.00 e as 14.00h. Tamén poderá solicitar que se lles envíen por correo electrónico.

O noso correo electrónico é ies.pedra.aguia@edu.xunta.gal

TRABALLOS DO ALUMNADO E COMUNICACIÓN CO CENTRO DURANTE OS DÍAS SEN CLASES LECTIVAS

Instrucións respecto da atención do alumnado, sobre a concreción dos traballos e comunicación do centro durante estes vindeiros 14 días, desde o 16 de marzo ata o 29 de marzo de 2020, segundo establece provisionalmente a Consellería de Educación.

A Escola embaixadora a exame

O 11 de marzo visitou o noso centro Horacio Díez, representante da Oficina do Parlamento Europeo en España. Horacio quería saber dos nosos proxectos como Escola embaixadora e coñecer aos novos embaixadores júnior, todos alumnos de 3ºA. Despois de facer un xogo trivial cos estudantes e de explicarlles máis polo miúdo o traballo na UE, Horacio posou con todos eles e, como non, ca nosa Caramiña.

Máis en La Voz de Galicia e El Correo Gallego.

Brillante actuación no Parlamento Xove

A principios do mes de marzo disputouse unha nova edición do programa Parlamento Xove, na que estudantes da ESO debaten entre si, a favor e en contra, sobre un tema proposto. Esta vez, se se debían incrementar as sancións a particulares e empresas por cometeren delitos medioambientais. Pois ben, Álvaro, Noa, Laura e Borja, alumnos de 3ºA, foron gañando confianza a medida que se sucedían os debates e defenderon brillantemente as súas popsturas. Non pasaron á fase final, pero a experiencia obtida xa lles fai pensar na proxima edición.

Máis en El Correo Gallego, Que pasa na costa e Diario de Camariñas.