Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan

Temos o pracer de convidarvos ao encontro con Marlene Horna,

Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan

que terá lugar no IES, no Salón de Encontros "Silvia Lijó" o próximo

15 de maio, mércores, ás 17h.

Pregamos confirmación de asistencia

a través do teléfono do IES: 881-880294

ou ao correo electrónico: ies.pedra.aguia@edu.xunta.gal

Día das Letras Galegas

Temos o pracer de celebrar o Día das Letras Galegas, que este ano rende homenaxe á escritora coruñesa Luísa Villalta, cun fantástico concerto do dúo "Suso Quinito e Javi Sampedro" para o alumnado de 1º e 2º da ESO.

A actuación musical celebrarase o xoves, 16 de maio, na sala de encontros e permitiranos gozar da mestura entre música e literatura que fai habitualmente o dúo vimiancés.

VIII Torneo de Xadrez Intercentros en A Coruña

O venres, 3 de maio, un grupo de alumnos de todos os cursos asistiu ao VIII Torneo de Xadrez Intercentros que se celebrou no IES Fernando Wirtz da cidade da Coruña.

No torneo participaron centros educativos de toda a provincia e os nosos representantes nas finais foron Alejandro Lobelos (4º ESO), Raúl Salvador Mouzo (3º ESO) e Xabier López (2º ESO).

A xornada resultaou moi amena e foi unha gran oportunidade para compartir a paixón polo xadrez con alumnado doutros institutos.

Visita do profesorado do IES Alexandre Bóveda

O 17 de abril recibiremos no noso Instituto a visita de varios profesores e profesoras do IES Alexandre Bóveda (Vigo).

Durante toda a mañá asistirán a diferentes actividades organizadas dende o noso centro. O profesorado visitante poderá ver como facemos os nosos habituais "almorzos saudables", percorrerán as nosas instalacións nunha visita guiada, entrarán nas aulas a observar o desenvolvemento de varias materias e tamén coñecerán a contorna do noso Instituto.

Esta actividade forma parte do proxecto "Observacción" que promove a colaboración entre profesorado e que se desenvolve ao longo de todo o curso no IES Pedra da Aguia e outros centros de Galicia.

Previamente, unha representación de profesorado do noso Instituto xa visitou o IES Alexandre Bóveda en Vigo.

Encontro con Carlos Negro

O alumnado de 4º ESO participou nunha xuntanza co poeta lalinés Carlos Negro ao longo da mañá do día 9 de abril.

Durante o encontro, o autor faloulles sobre a poesía e axudoulles a sacar fóra o poeta que todos levamos dentro coa realización de diferentes prácticas de escrita lírica. Deste xeito, elaboraron varios textos poéticos coa axuda deste recoñecido autor galego.

Carlos Negro ten publicados numerosos poemarios en lingua galega, moitos deles dirixidos ao público xuvenil.

Plan Navega con Rumbo