Arranca a Hora de Ler no Pedra da Aguia

Un curso máis a Biblioteca Escolar pon en marcha o programa da Hora de Ler. Trátase dunha iniciativa na que durante unha hora á semana, facilitamos un tempo e un espazo para fomentar o gusto pola lectura entre a comunidade educativa. Estimular o hábito lector e asocialo ao pracer dun tempo de calma mentres ampliamos os nosos coñecementos nas máis diversas áreas, son un obxectivo a medio-longo prazo. Normalicemos a lectura no día a día!

COMEZO DAS CLASES DO CURSO 2020/21: 23, 24 E 25 DE SETEMBRO

Infórmase de que o inicio das clases da ESO foi atrasado ata os seguintes días:

• 1º ESO e 2º ESO: mércores 23 de setembro de 2020
  • 3º ESO: xoves 24 de setembro de 2020
  • 4º ESO: venres 25 de setembro de 2020

Esta información está dispoñible na ligazón: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31889

A xornada escolar será de 8:45 a 14:25 horas.

Novo premio para o IES Pedra da Aguia

O martes 16 de xuño tivo lugar de forma telemática a entrega dos premios do I Concurso de ideas creativas, convocado por EuropaDirect A Coruña para celebrar o Día de Europa. O noso instituto volveu acaparar as primeiras posicións. O traballo gañador foi realizado polas embaixadoras júnior Laura Sar, Noa Tedín e Andrea Rial, que recibiron como agasallo principal unha tableta.

Máis en QPC, La Voz de Galicia e El Correo Gallego.