Skip to Content

Novas

Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan

Temos o pracer de convidarvos ao encontro con Marlene Horna, 

Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan

que terá lugar no IES, no Salón de Encontros "Silvia Lijó" o próximo

15 de maio, mércores, ás 17h.

Pregamos confirmación de asistencia

a través do teléfono do IES: 881-880294

ou ao correo electrónico: ies.pedra.aguia@edu.xunta.gal

Convocatoria probas e instrucións para o acceso e a admisión nas ensinanzas deportivas para o curso 2024/25

MÁIS INFORMACIÓN NO ARQUIVO ADXUNTO OU NO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.

CONVOCADAS AS BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO, NEAE, CURSO 24-25

Se convocan para el curso 2024-2025 las siguientes ayudas individualizadas:

  • Ayudas directas para los alumnos, incluyendo al alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividad), que requieran por un periodo de su escolarización o a lo largo de toda ella, determinados apoyos y atenciones educativas específicas derivadas de discapacidad, de trastornos graves de conducta o de trastornos graves de la comunicación y del lenguaje asociados a necesidades educativas especiales. También podrá ser beneficiario de ayudas directas el alumnado con Trastorno del espectro autista (TEA) no incluido en el párrafo anterior y que requiera estos apoyos y atenciones educativas específicas.
  • Subsidios por necesidades educativas especiales derivadas de discapacidad o trastornosgraves de conducta o trastornos graves de la comunicación y del lenguaje asociados a necesidades educativas especiales para familias numerosas. También podrán ser beneficiarios de estos subsidios los alumnos con TEA, pertenecientes a familias numerosas, no incluidos en el párrafo anterior.
  • Ayudas para programas específicos complementarios a la educación reglada para alumnado con necesidad específica de apoyo educativo asociado a altas capacidades intelectuales.
  • Subsidio de cuantía fija para gastos adicionales de carácter general derivados de la escolarización de los alumnos con necesidad específica de apoyo educativo asociada a discapacidad, trastornos graves de conducta o trastornos graves de la comunicación y del lenguaje. También podrá ser beneficiario de este subsidio el alumnado con TEA no incluido en el párrafo anterior y que requiera estos apoyos y atenciones educativas específicas y el alumnado con necesidad específica de apoyo educativo asociado a altas capacidades intelectuales.

ENLACE A LA PÁGINA DEL MINISTERIO PARA REALIZAR LA SOLICITUD: https://www.educacionfpydeportes.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050140/ficha/050140-2024.html

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 30 DE ABRIL AL 13 DE SEPTIEMBRE en el centro donde cursarán estudios en el curso 24-25.


Las ayudas y subsidios convocados por esta Resolución serán incompatibles con cualquier otra beca o ayuda que se conceda para la misma finalidad, así como con las becas de carácter general convocadas por el Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes.

Más información en el arquivo adjunto.

CONVOCADAS AS BECAS PARA ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS PARA O CURSO 24-25

CONVOCADAS AS BECAS DO MINISTERIO PARA ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS PARA O CURSO 24-25.

PRAZO: DO 19 DE MARZO ÁS 9h ATA O 10 DE MAIO ÁS 15h), ENLACE A WEB PARA CUBRIR Á SOLICITUDE:

https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2024.html

BENEFICIARI@S: enseñanzas postobligatorias y superiores no universitarias del sistema educativo español y con validez en todo el territorio nacional:

  • Primer y segundo cursos de bachillerato.
  • Ciclos de Formación Profesional de grado medio y de grado superior, incluidos los estudios de formación profesional realizados en los centros docentes militares.
  • Enseñanzas artísticas profesionales.
  • Enseñanzas deportivas.
  • Enseñanzas artísticas superiores.
  • Estudios religiosos superiores.
  • Estudios de idiomas realizados en escuelas oficiales de titularidad de las administraciones educativas, incluida la modalidad de distancia.
  • Cursos de acceso y cursos de preparación para las pruebas de acceso a la formación profesional y cursos de formación específicos para el acceso a los ciclos formativos de grado medio y de grado superior impartidos en centros públicos y en centros privados concertados que tengan autorizadas enseñanzas de formación profesional.

MÁIS INFORMACIÓN NO ARQUIVO ADXUNTO.

A Formación Profesional

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRAO MEDIO E GRAO SUPERIOR. MÁIS INFORMACIÓN NO ARQUIVO ADXUNTO E NOS ENLACES.

INSTRUCCIÓNS E LUGARES REALIZACIÓN DAS PROBAS NOS ARQUIVOS ADXUNTOS.

 GRAO MEDIO: Para poder concorrer á proba é necesario ter cumpridos dezasete anos ou cumprilos no ano natural de celebración da proba. A proba divídese en tres partes:

- Parte sociolingüística: Lingua castelá, Lingua galega, Ciencias sociais.
- Parte matemática: matemáticas.
- Parte científico-técnica: Ciencias da natureza, Tecnoloxía.

GRAO SUPERIOR: Para poder concorrer á proba é necesario ter cumpridos dezanove anos ou cumprilos no ano natural de celebración da proba. A proba divídese en dúas partes:
- Parte común: lingua galega, lingua castelá e matemáticas.
- Parte específica:
    Opcion A: economía da empresa, lingua estranxeira (inglés ou francés), e filosofía.
    Opción B: debuxo técnico, tecnoloxía industrial, e física.
    Opción C: ciencias da terra e ambientais, química, e bioloxía.

O ENLACE A APLICACIÓN PARA REALIZAR Á SOLICITUDE DE INSCRIPCIÓN NAS PROBAS É O SEGUINTE (SÓ ESTARÁ ACTIVO NOS PRAZOS DE SOLICITUDE): https://www.edu.xunta.gal/ciclosprobas/PaxinaInicio.do

PARA COÑECER A NOTA DO ALUMNADO ADMITIDO NOS DIFERENTES CICLOS DEBEDES CONSULTAR AS LISTAXES DO CURSO PASADO NAS RESPECTIVAS ADXUDICACIÓNS, ESTA INFORMACIÓN PODEDES ATOPALA NOS ARQUIVOS ADXUNTOS EN PDF.

A FP: A Formación Profesional está formada por (de menor a maior titulación):

  • A formación profesional básica: non se require titulación para acceder.
  • Os ciclos de grao medio: acceso co título da ESO ou mediante proba.
  • Os ciclos de grao superior: acceso co título de bacharelato ou mediante proba.
  • Os cursos de especialización: acceso co título de técnico superior da familia profesional correspondente.

Para máis información consultade os seguintes enlaces en función dos vosos intereses.

Páxina FP Xunta: http://www.edu.xunta.gal/fp/
Folletos informativos familias profesionais no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/fp/folletos-informativos-fp
Información itinerarios réxime adultos: https://www.edu.xunta.gal/fp/itinerarios-adultos

Acceso a grao medio: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-medio

Acceso a grao superior: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-superior (nos arquivos adxuntos podes consultar as materias e modalidades de acceso preferente para os ciclos de grao superior, tamén podes consultar o recoñecemento de estudos superiores en Galicia no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/fp/validacions-ciclos-superiores-fp-estudos-universitarios ou nos arquivos adxuntos).

PROBAS DE ACCESO Á FORMACIÓN PROFESIONAL

Información acceso a grao medio (podes consultar cómo son as probas, o material didáctico e os exames de convocatorias anteriores): http://www.edu.xunta.gal/fp/acceso-grao-medio
Información acceso a grao superior (podes consultar como son as probas e os exames de convocatorias anteriores e nos arquivos adxuntos a que ciclos da acceso a parte específica da proba): http://www.edu.xunta.gal/fp/acceso-grao-superior

Buscador de ciclos: https://www.edu.xunta.gal/fp/ciclos

Buscador de centros con oferta de FP: https://www.edu.xunta.gal/fp/centros

A FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA: http://www.edu.xunta.gal/fp/fpbasica

OS CURSOS DE ESPECIALIZACIÓN: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-cursos-especializacion-2023-2024

A FP A NIVEL ESTATAL:

Recoñecemento de estudos no ámbito da educación superior nas diferentes Comunidades Autónomas neste enlace.
Páxina con información sobre Formación Profesional: http://www.todofp.es/inicio.html
INCUAL: Instituto Nacional Cualificacións: https://incual.educacion.gob.es/

Distribuir contido


by Dr. Radut