Primeiro trimestre

Observación astronómica no noso IES

Despois de máis de un mes sen parar de chover, o tempo deu unha tregua para que o alumnado de 1ºESO puidera observar no ceo nocturno de Camariñas unha chea de corpos celestes: os aneis de Saturno, os cráteres de impacto na Lúa, unha nebulosa planetaria… e, incluso, o paso da Estación Espacial Internacional polo horizonte.

Grazas ao programa da USC Todocosmos e ao noso guía, Pedro Pablo Campo, por explicarnos tan ben e resolver tódalas nosas dúbidas. Definitivamente, a espera valeu a pena!

Fotografía, con telescopio, da Lúa en fase crecente.

Pisamos a violencia

Traendo cada un de nós un zapato negro para "Pisar a violencia", no Pedra da Aguia sumámonos á iniciativa do concello de Camariñas para conmemorar, no 25N, a loita contra a violencia de xénero.

Tras gardar un minuto de silencio en recordo das 52 mulleres asasinadas no que vai de ano, a alcaldesa e o alumnado leron manifestos de condena de calquera tipo de violencia contra a muller. Rematamos o acto cantando todos xuntos Unha sombra de min, de Ses, sobre o maltrato e a súa superación.

O grupo de encontro e debate arrinca de novo

O 6 de novembro tivo lugar a primeira xuntanza neste curso do Grupo de encontro e debate, no que, por undécimo ano consecutivo, nais e pais reúnense para tratar temas relacionados coa adolescencia e a educación dos fillos.

Como en anos anteriores, contamos coa colaboración do concello de Camariñas, que apoia esta actividade coa participación nela de diferentes técnicas municipais. Mención especial á educadora familiar Ali Trillo, que desde 2009 organiza co instituto as actividades desenvoltas.

Polo Samaín, botamos un conto... ou máis!

O Samaín chegou un ano máis ao noso instituto, e o alumnado de 1º e 2º ESO protagonizou toda unha sesión de narración oral que prestou a adultos e pequenos. A actividade comezara xa días atrás coa preparación da sesión de contos, escollidos desde o departamento de Lingua Galega e o equipo de DLG, para dar a coñecer e traballar relatos enraizados na nosa tradición. Xa logo, desde as titorías, artellouse a dramatización das historias, a caracterización e a posta en escena.

Marchamos outra vez de ruta

O noso instituto volveu ser seleccionado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte para participar nas Rutas científicas, artísticas e literarias, nas que alumnado de 2º ESO realizará diversas actividades e visitas por Murcia, Almería e Granada, entre o 27 de outubro e o 2 de novembro.

Agradecemos a súa colaboración á Mostra do Encaixe de Camariñas, que nos proporciona os agasallos para intercambiar co instituto co que compartimos ruta, e ao Concello de Camariñas, que subvenciona o 15% do desprazamento entre o centro e o comezo e remate da actividade.