Primeiro trimestre

Día internacional dos dereitos dos animais

No noso centro conmemoramos este día falando sobre cales son eses dereitos dos animais e das responsabilidades das persoas en relación aos animais domésticos. Neste sentido, supervisados pola cadeliña que nos visitou, fixemos unha lectura do libro "Animales como tú", con historias de animais de granxa recollidos pola Fundación Santuario Gaia.

Foi bonito comprobar que a gran maioría do alumnado ten animais na casa e que están concienciados co seu coidado e benestar. Como dixo Mahatma Gandhi, "Un país, unha civilización pódese xulgar pola forma en que trata aos seus animais".   Máis fotos no Vilán.

Actividade volcánica nos recreos

Durante este mes da Ciencia en galego nas bibliotecas, o alumnado de 1º ESO preparou unhas maquetas xeolóxicas que amosan as capas da xeosfera, a dinámica terrestre, a formación das Illas Canarias e as partes dun volcán. Como remate da actividade, estivéronas  explicando ó resto do centro durante os recreos da semana pasada. Algúns grupos incluso reproduciron un volcán e simularon como sería unha erupción!
Podedes ver máis fotos no Vilán.

Visita de Marilar Aleixandre

Continuando cas actividades para conmemorar o 25N, hoxe o alumnado e o profesorado de 1º e 2º ESO recibimos a visita de Marilar Aleixandre. Empregando como fío condutor a súa novela "A cabeza de Medusa", falounos sobre a violencia sutil e non reflexionada que envolve o noso día a día e á que estamos habituados.

Esta actividade desenvolveuse dentro do programa "Pasemos Páxina", organizado pola Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG).

Conmemoración do 25 N

Dende a Biblioteca conmemoramos o 25N, Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres, coa exposición dos carteis presentados ao concurso na categoría de "imaxe gráfica".

Súmase á exposición o "Manual dos modais básicos", no que alumnas de 4º B (Naira, Judith e Siomara) abordan certos temas tabú relacionados co xénero, a sexualidade e o colectivo LGBTIQA+. Aínda que este traballo non está directamente relacionado co obxectivo do 25N, consideramos que nesta semana é importante recordar as palabras RESPECTO e IGUALDADE.

De entre os presentados no centro, estes son os carteis escollidos para enviar ó Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais contra a violencia de xénero, convocado pola Consellería de Educación:

Ainhoa Rodríguez Pose (2ºB)

Marcos González López (3ºB)

Concurso polo "Día internacional para a eliminación da violencia contra a muller"

Anímase ao alumnado a participar neste concurso para visibilizar e reflexionar sobre a loita contra a violencia de xénero.

Podedes presentar carteis, cómics,... e, tamén, realizar unha montaxe audiovisual (curta, danza, texto recitado,...) en grupos de máximo 8 persoas e separados en dúas categorías: 1º-2º ESO e 3º-4º ESO.

Cada grupo estará titorizado por un/a profesor/a.

Tedes de prazo para presentar as vosas creacións ata o 15 de novembro ás 15:00h.

Aquí vos deixamos o cartel e a convocatoria do concurso.

Actividades do mes de outubro na biblio!

22/10/2021

Neste mes de outubro, estas son as actividades que se están realizando na Biblio:

Formación do alumnado de 1ºESO.

Calendario imaxinario sobre especies de animais terrestres. (Máis info.)

Samaín: obradoiro de colares de zonchos e figuras con froitos de outono como a castaña e a landra. (Máis info.)

ACHEGÁDEVOS A PARTICIPAR E A GOZAR!

Para máis información accede ao Blog da Biblio.