Primeiro trimestre

Encontro literario co poeta Carlos Negro

O vindeiro martes, día 9 de abril, o alumnado de 4º ESO manterá un encontro co poeta Carlos Negro.

Durante a 3ª e a 4ª hora os alumnos e as alumnas participarán nun obradoiro práctico de poesía que se realizará na Biblioteca.

Carlos Negro é autor de varios poemarios, como por exemplo, "Aplicación instantánea", "Makinaria" ou "Penúltimas tendencias".

O noso alumnado estivo lendo e traballando coa obra deste autor lalinés e agora terá a oportunidade de realizar con el un obradoiro de poesía.

Tamén compartirán os poemas que escribiron inspirados na obra poética de Carlos Negro a través dunha exposición que se pode visitar na entrada da Biblioteca.

Nadal na Biblio

Achégate pola Biblio nos recreos da vindeira semana e crea os teus propios adornos para un Nadal moi especial.

Empregaremos materiais de refugallo e da natureza para facer bonitas decoracións coas que engalanar as nosas árbores e os nosos fogares.

Dálle un toque persoal ao teu Nadal facendo adornos únicos e respectuosos coa natureza ao mesmo tempo que pasas momentos irrepetibles cos teus amigos.

Ánimate... agardamos por ti!

Atmosfera musical no Nadal

Chega decembro e, con este, o Nadal. Desde o ofrecemos, desde unha proposta aberta e alternativa, a posibilidade de gozar desta época do ano a partir da escoita da lista de reprodución creada no Spotify do EDLG do IES Pedra da Aguia: https://open.spotify.com/playlist/4KDd4x1nAqNVOUgRnkn6uR?si=9e66105160e2469f.

Se ben a base da lista ten a ver con música en lingua galega incluímos tamén máis linguas que se estudan ou falan no IES, pois apreciar unha lingua non implica negar espazo a outras. Entristece ver moitos eventos no país dos mil ríos en que na música proxectada se observa o desterro da lingua propia.

Día contra a violencia de xénero

A violencia contra as mulleres e as nenas segue sendo unha das violacións dos dereitos humanos máis estendida do mundo.

Todos os 25 de novembro se conmemora o Día contra a Violencia de Xénero e no IES Pedra da Aguia realizamos un marcapáxinas que será repartido entre todo o alumnado do centro e que nos axudará a identificar as relacións tóxicas que debemos evitar e que tamén nos servirá para medir esas relacións saudables que todo o mundo merece.

Por un lado do marcapáxinas temos un "violentómetro" que serve de aviso para identificar as malas condutas, tamén as máis sutís. E pola outra banda, o "coidómetro" permítenos medir se a nosa relación é positiva e saudable.

Alá vai o defunto Samaín

O maSamaínrtes 31 de outubro celebramos o Samaín cunha serie de actividades que ocupou boa parte da mañá.

Ademais dunha exposición e dunhas lecturas  de medo por parte da xente do aquén, a visita da Santa Compaña atemorizou á comunidade das persoas vivas, en especial cando aquela desafiou os nosos costumes ata incluso subirse ao escenario para espallar a palabra do alén...

Día das Bibliotecas

O día 24 de outubro celebramos o Día das Bibliotecas co acendido do noso faro dos libros.

O voluntariado da Biblioteca construíu un faro, símbolo do noso Concello e da vitoria da luz sobre as tebras, e leu un texto en homenaxe e agradecemento a eses lugares que nos ofrecen o refuxio e a compañía dos libros.

Podedes ver máis fotografías e ler o manifesto nos documentos adxuntos.

Feliz Día das Biblios e que sigan a guiar o voso camiño!