Orientación Vocacional para as familias

Información sobre as saídas formativas para o alumnado do Centro.

Enquisa a cubrir polas familias

Co obxectivo de poder mellorar as Normas de Organización e Funcionamento do Instituto pregamos que cada familia do noso alumnado conteste con sinceridade a seguinte enquisa totalmente anónima:

CUESTIONARIO DE CONVIVENCIA.

Hai que contestar todas as preguntas e ao rematar darlle ao botón de ENVIAR.

O tempo estimado para responder o cuestionario é de menos de 10 minutos e só só debe contestar un dos membros da familia.
Moitas grazas pola participación!

Bolsas para estudar FP ou Bacharelato - curso 2023/2024

Desde o luns 27 de marzo está aberto o prazo de presentación de solicitudes das bolsas do Ministerio de Educación para cursar estudos postobrigatorios, prazo que concluirá o 17 de maio de 2023.

A inscrición farase na páxina do Ministerio, á que se pode acceder desde este ENLACE.

As persoas que precisen axuda para realizar este procedemento de solicitude poden acudir (pedindo cita previa) á Casa da Pedra do Concello de Camariñas.

Servizo integral de reparación con cobertura total contra roturas accidentais do portátil do alumnado.

Información de como facer a contratación do seguro dos ordenadores e que cobertura ten con datos de contacto nos documentos adxuntos.

Videotitorial sobre o servizo de videoconferencias Webex

Neste videotitorial podes visualizar o proceso de conexión ás videoconderencias co profesorado.

abalarMóbil

Os responsables do alumnado deben descargar no seu teléfono a aplicación abalarMóbil. Con ela poderán acceder ós datos do centro, do alumnado ó seu cargo, controlar e xustificar faltas de asistencia, recibir comunicacións, solicitar e anular titorías, etc. Guía de instalación e uso.