Orientación Vocacional para as familias

Información sobre as saídas formativas para o alumnado do Centro.

Enquisa a cubrir polas familias

Co obxectivo de poder mellorar as Normas de Organización e Funcionamento do Instituto pregamos que cada familia do noso alumnado conteste con sinceridade a seguinte enquisa totalmente anónima:

CUESTIONARIO DE CONVIVENCIA.

Hai que contestar todas as preguntas e ao rematar darlle ao botón de ENVIAR.

O tempo estimado para responder o cuestionario é de menos de 10 minutos e só só debe contestar un dos membros da familia.
Moitas grazas pola participación!

Servizo integral de reparación con cobertura total contra roturas accidentais do portátil do alumnado.

Información de como facer a contratación do seguro dos ordenadores e que cobertura ten con datos de contacto no documento adxunto.

SEGURO OPCIONAL PARA O PORTÁTIL:  Se así o desexa, pode contratar un seguro anual (válido dende setembro de 2023 ata agosto de 2024), que permite cubrir o risco dos danos no portátil non contemplados na garantía. O custe anual do devandito seguro é de 49 € (I.V.E. incluído), e a súa contratación pode realizarse a través do número de teléfono 881 505 136.

Videotitorial sobre o servizo de videoconferencias Webex

Neste videotitorial podes visualizar o proceso de conexión ás videoconderencias co profesorado.

abalarMóbil

Os responsables do alumnado deben descargar no seu teléfono a aplicación abalarMóbil. Con ela poderán acceder ós datos do centro, do alumnado ó seu cargo, controlar e xustificar faltas de asistencia, recibir comunicacións, solicitar e anular titorías, etc. Guía de instalación e uso.