Tecnoloxía

Programación 2023/24 do departamento de Tecnoloxía

As programacións didácticas das materias impartidas polo departamento de Tecnoloxía aparecen recollidas nos seguintes documentos:

Programación Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO

Programación Tecnoloxía e Dixitalización 2º ESO

Proxecto competencial 3º ESO

Avaliación de pendentes 2023/24

O alumnado con materias pendentes ten á súa disposición en E-Dixgal o calendario cas datas das probas e de entrega de tarefas. O material para preparar a materia (apuntamentos e boletíns) está accesible na mesma plataforma.

- O alumnado realizará probas parciais con preguntas do tipo das dos boletíns ou probas de informática baseadas nas prácticas propostas (de entrega obrigatoria).

- Os boletíns non se avalían, as prácticas de informática si.

- As unidades suspensas poden recuperarse en maio.

- O alumnado obterá unha valoración positiva na materia se acada o 5 na media das avaliacións ou na media recalculada tralas recuperacións que fora necesario facer en maio.

Bótalle unha ollada!

Presentámosche unha serie de ligazóns interesantes relacionadas coa tecnoloxía:

BLOGS

Da profesora María Loureiro, contén moita información, actividades, ligazóns, curiosidades,...

Feito por outra profesora de tecnoloxía, Teresa Mancebo, atoparedes máis recursos útiles e interesantes.

INTERNET

Pantallas amigas

Por un uso seguro e saudable da Internet, redes sociais, móbiles e videoxogos.

OUTROS

Galería de ferramentas

As ferramentas do taller clasificadas, indicacións de cal é a súa aplicación, medidas de protección a adoptar e incluso vídeos para ver como usalas correctamente.

A auga, aplicacións enerxéticas na Galicia Preindustrial

Funcionamento de muíños, batáns e outras máquinas movidas  pola auga. Tamén historia e historias, vídeos, música, etc.

O carro galego

Información sobre este medio de transporte tradicional, incluídos planos para a súa construción.