Alumnado

Servizo integral de reparación con cobertura total contra roturas accidentais do portátil do alumnado.

Información de como facer a contratación do seguro dos ordenadores e que cobertura ten con datos de contacto no documento adxunto.

SEGURO OPCIONAL PARA O PORTÁTIL:  Se así o desexa, pode contratar un seguro anual (válido dende setembro de 2023 ata agosto de 2024), que permite cubrir o risco dos danos no portátil non contemplados na garantía. O custe anual do devandito seguro é de 49 € (I.V.E. incluído), e a súa contratación pode realizarse a través do número de teléfono 881 505 136.

2. Guía básica para o uso de fontes fiables de información

No arquivo anexo recóllense diferentes ferramentas coas que avaliar a fiabilidade das informacións que atopamos en Internet, así como consellos para utilizar axeitadamente os distintos tipos de recursos dixitais (textos, imaxes, vídeos,...) citando a súa autoría.

Imaxes de uso libre

Preme na imaxe para acceder a este banco de imaxes de balde e de uso libre para os teu traballos ou creacións.

Videotitorial sobre o servizo de videoconferencias Webex

Neste videotitorial podes visualizar o proceso de conexión ás videoconderencias co profesorado.

10 razóns para non practicar sexting