Alumnos de 1º e 2ª de Bacharelato de Tecnoloxía Industrial seleccionados para o programa "TECNÓLOGO POR UN DÍA"

Alumnos do IES seleccionados para o programa de detección de talento dixital da Xunta "Tecnólogo por un día"

Tecnólogo por un día é unha actividade na que os estudantes de 12-17 anos experimentarán en primeira persoa como é un día de traballo no marco das profesións dixitais da man de grandes organizacións galegas. Os/as participantes compartirán unha xornada laboral participando nas distintas actividades que o profesional voluntario teña na axenda (reunións, visitas a clientes tecnolóxicos, comida de traballo, etc.) axudándolles a coñecer as dinámicas deste tipo de profesións e resolver as a súa dúbidas vocacionais.

Nome alumno/a

Estado da solicitude(Empresa donde farán a xornada laboral)

Estefan Santamaría Campos

Asignada (Sixtema)