Premios do Concurso de Relatos "AMAR O MAR"

Aproveitando as xornadas de portas abertas o 16 de Febreiro fíxose un acto de acollida do alumnado de Primaria do CEIP Plurilingüe Rodríguez Cadarso da Barquiña que se aproveitou para celebrar a entrega dos premios correspondentes ao concurso de relatos que organizamos conxuntamente entre os dous Equipos de Dinamización da Lingua e da Biblioteca, así como as direccións de ambos centros.

O xurado estaba composto por profesorado de cada centro, e os relatos estaban repartidos nos niveis de Primaria, Secundaria, Bacharelato e Ciclos Formativos.

Durante o acto houbo intervencións musicais de alumnado dos dous centros, así como recitado de poemas e cancións por parte de alumnado da EBI, e lectura dos relatos premiados, converténdose así nun interesante evento interxeracional.

Relación de premiados

6º de Primaria:

Lucas Pardo Túñez por "María e o mar"

Antón Palacios Sánchez por "O meu amigo o mar"

1º e 2º ciclo de ESO:

Sofía Isabel Marcano de 2º ESO por "Nostalxia"

Paula Places Horta de 3º ESO por "Ondas amargas"

Bacharelato e Ciclos:

María Creo Rodríguez de 2º BAC (sen título)

Yaiza Collazo Lojo de 1º Admon e Finanzas por "Amor polo mar"