Ares Caamaño 7º na Olimpiada Informática Galega

Chegando á facultade de Enxeñaría

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coas tres universidades galegas –Universidade da Coruña (UDC), Universidade de Santiago (USC) e Universidade de Vigo (UVigo)– e do Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e a Comunicación (CITIC), organizou, o pasado venres, 11 de marzo, a Olimpíada Informática Galega 2022 (OIG 2022).

Fotocall Ares

Xunto a Laura Antelo, Iago Ávila e Ares Caamaño competiron  estudantes  de educación secundaria –ESO–, bacharelato e formación profesional de grao medio de toda Galicia, procedentes da Coruña, Ourense, Santiago e Vigo, e de localidades como A Estrada, Culleredo,  O Barco de Valdeorras e O Porriño.Aresconsigueu un 7º posto.

Esta Olimpíada celebróuse de xeito presencial e de maneira simultánea en tres sedes: A Coruña, Ourense e Santiago (Facultade de Informática da UDC, Escola Superior de Enxeñaría en Informática da UVigo e a Escola Técnica Superior de Enxeñaría da USC).

Unha boa experiencia!!!