Curso 2023-2024

17 DE MAIO. Día contra a Homofobia,Transfobia e Bifobia

O 17 de maio celébrase o Día contra a Homofobia,Transfobia e Bifobia e por iso o equipo da biblioteca seleccionou unhas recomendacións lectoras moi interesantes que podes atopar nos expositores da biblioteca.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Co motivo do Día das letras galegas, o Equipo da biblioteca recoméndache estas lecturas tanto de Luísa Villalta, a autora homenaxeada este ano, como doutros autores homenaxeados en outros anos.

EXPOSICIÓN INFOGRAFÍAS: COMO AFRONTAR O ESTRÉS

O alumnado de 2ºBAC B e C desenvolveu un proxecto sobre a identificación de situacións de estrés e ansiedade, poñendo o foco especialmente durante as épocas nas que nos enfrontamos a probas e exames.

Froito desa investigación, elaboraron infografías en lingua inglesa nas que recolleron as distintas fases desas situacións, brindando consellos e estratexias para enfrontalas e superalas con éxito; propoñendo sempre como obxectivo fundamental o benestar persoal e o coidado da saúde mental e física.

A idea de presentar esta información en formato infográfico pretende potenciar a sencillez na exposición en lengua inglesa mediante imaxes e textos breves para favorecer a súa comprensión.

XIRA DE TEATRO. VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN EN BÉLXICA

XIRA DE TEATRO. ORLEANS E VOLTA A CASA

Pasamos a última noite en Orleans, o que nos permitiu paseala pola mañá, antes de comezar o regreso a casa. Xa pensamos na xira do vindeiro ano!

XIRA DE TEATRO. DISNEYLAND

O último día en París pasámolo en Disneyland.

XIRA DA AULA DE TEATRO. PARÍS

Despois da actuación en Bruxelas comezamos o camiño de volta, parando para unha visita en París.

XIRA DA AULA DE TEATRO. BÉLXICA

O alumnado que está de xira actuou no Sint-Pieters- Woluwe, no que contamos coa presenza do Conselleiro de Educación da Embaixada española en Bruxelas, Pedro Martínez Ruano.

Despois da obra o alumnado mantivo un coloquio cos estudantes deste centro.

O resto do día visitamos Bruxelas e Bruxas. Mañá agárdanos París.

COMEZOU O CAMPIONATO DE FÚTBOL SALA

Xa comezou o campionato de fútbol sala que se vai celebrar nos recreos.
Esta actividade está enmarcada dentro do programa Recreos activos, que se celebra no noso centro.

EXPOSICIÓN: CONSTRUCIÓN VISUAL DO MUNDO

Cada individuo constrúe a súa visión particular do mundo segundo a súa percepción a través dos sentidos, experiencias, bagaxe cultural e imaxinario persoal. Así pois, o alumnado de 3°ESO elixiu un obxecto, un espazo ou un fenómeno natural para representalo co grao de mímese que considerou. Esta é a exposición de traballos que se pode ver na cafetería do centro.