Premios 2022-2023

O IES DE CACHEIRAS GAÑADOR DO XII CONCURSO NACIONAL DE INCUBADORA DE SONDEOS Y EXPERIMENTOS

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XII Concurso Incubadora de Sondeos y Experimentos celebrado en Zaragoza do 27 ao 29 de xuño, co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

O día 9 de xuño, na facultade de matemáticas, recibiron o primeiro premio da súa categoría do XIII Concurso Incubadora de sondaxes e experimentos organizado por SGAPEIO.

Durante o presente curso no IES de Cacheiras organizouse un Taller de estatística coordinado polo departamento de matemáticas no que se realizan traballos de investigación e experimentos estatísticos.

Presentáronse catro traballos ao concurso autonómico, resultando finalistas, Caldo de áreas, que foi gañador e,  María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

MELLORES EXPEDIENTES 2023

Xabier Pan e Erika Piñeiro recolleron hoxe os diplomas que os acreditan como Mellores expedientes do curso 22-23. Parabéns!!

PRIMEIRO PREMIO PARA O TRABALLO CALDO DE ÁREAS, NO XIII CONCURSO INCUBADORA DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

ATURUXO FILMS, FINALISTA DE LOS PREMIOS MENTES AMI DA FUNDACIÓN ATRESMEDIA

Imaxinando Realidades, de Aturuxo Films, finalista nos Premios Mentes AMI. Parabéns!

FINALISTAS DO CONCURSO DE SONDAXES E EXPERIMENTOS DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron finalistas do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas.

Defenderán o seu proxecto na Facultade de matemáticas o día 9 de xuño, para determinar quen será o gañador da fase autonómica, e que representará a nosa comunidade no concurso nacional.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

Parabéns a todo o alumnado que traballou no Taller de Estatística este curso, o vindeiro ano, máis!!

ACTO DE ENTREGA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS

Eva Montoto recolleu este venres o Premio Extraordinario de Bacharelado acadado no curso pasado.

Moitos parabéns!

ATURUXO FILMS PREMIO INNOVACIÓN EDUCATIVA UGT GALICIA

O proxecto Aturuxo Films do IES de Cacheiras novamente premiado. Parabéns!!

RESPIRAR SEGUE O SEU PERCORRIDO POR FESTIVAIS

Respirar continúa percorrido por festivais de cinema onde acadou seis premios. Na fin de semana proxéctase como finalista no YOUKI International Youth Media Festival de Wels en Austria, onde acudirá Andrés Couso convidado polo festival, e no Dubrovnik film festival.

RESPIRAR, 1º PREMIO NO FESTIVAL MICE

Respirar recibe o 1º Premio de Secundaria e Bacharelato no Festival MICE de Valencia.
Grazas ao xurado e a organización do festival.
Orgullosos do noso alumnado e do proxecto Aturuxo Films. Parabéns!!

EVA MONTOTO, PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO

Eva Montoto, alumna de 2º bacharelato do curso 21-22, premio extraordinario de bacharelato.

Moitos parabéns!!