PROXECTO E-DIXGAL NO IES DE CACHEIRAS

Xuntanza informativa para pais, nais, titores legais do alumnado de 1º de ESO.

Martés 25 de setembro ás 19:30 h. no salón de actos

O IES de Cacheiras foi seleccionado para participar no Proxecto E-Dixgal en 1º da ESO no curso 2018-19, segundo a resolución definitiva publicada no portal da Consellería de Educación e O.U

O proxecto E-Dixgal consiste en proporcionar ao alumnado un ordenador portátil co obxectivo de traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.). O alumnado pode acceder ao material seleccionado polo profesorado tanto a través dunha conexión a internet (modo online) como dende o seu netbook (modo offline). Deste xeito, garántese que o alumnado que non dispoña de conexión a Internet desde a súa casa, poida seguir o curso sen dificultade.

BECAS 2018-2019

Prazo de presentación ata o 27 de setembro

As solicitudes deberán presentarse online, a través da sede electrónica do Ministerio

Prazo de presentación ata o 1 de outubro

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR 2018-2019

Entrega dos libros de texto do fondo solidario para o curso 2018-2019.

2º de ESO: Martes 18       de 18:30 h a 19:30 h.

3º de ESO: Mércores 19    de 17:00 h a 18:00 h.

4º de ESO: Xoves 20        de 17:00 h a 18:00 h.

Entregaranse aos pais/nais/titor legal do alumnado. As familias con fillos en varios nives, poderán recoller todos os libros o mesmo día.

O alumnado relacionado na listaxe de adquisición complementaria recibirá os libros relacionados na data indicada agás os marcados cun (c) e suliñados, que lle serán entregados na aula en data posterior á do reparto e aínda por concretar.

O alumnado de 1º de ESO, recibirá un ordenador portátil (dispositivo convertible de 12 pulgadas que funciona como ordenador ou como tablet) que terá ao seu dispor para traballar con recursos dixitais gratuitos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.)

Relación de libros de texto en formato papel  para 1º de ESO no curso 2018-2019.

RECOMÉNDASE NON MERCAR NINGÚN LIBRO ATA FALAR CO PROFESORADO QUE IMPARTA AS MATERIAS

LIBRO DE TEXTO 2018-2019

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2018-2019.

Ao alumnado de 1º de ESO recoméndase non mercar ningún libro ata novas instrucións (aprox. 10 de setembro)

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2018-2019

FELICITACIÓNS AO ALUMNADO POR ABAU E PROBAS DE IDIOMAS

No IES de Cacheiras estamos de parabéns polos excelentes resultados do noso alumnado nas distintas probas oficiais:

• ABAU - Aprobou o 94,12% do alumnado que se presentou.
  • DELF - Aprobou o 100% do alumnado presentado tanto ao B1 como ao B2.
  • Portugués - Aprobou o 100% do alumnado presentado ao B2.

V CONCURSO CIENTÍFICO-LITERARIO

Premios 2018

Alba Pérez e María Tubío de 2º de bacharelato resultaron gañadoras do primeiro e segundo premio do V Concurso Científico-Literario organizado pola "Escuela de Máster y Doctorado en colaboración con la Unidad de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i) de la Universidad de La Rioja, de la Fundación Internacional OCU, la revista Principia, Ediciones Destino y Santos Ochoa".

A gañadora do terceiro premio foi Leire Gallego, alumna de 1º de BAC do IES de Ames, e do accésit Sonia Martínez Sánchez, alumna de 2º de Bacharelato do IES Escultor Daniel de Logroño.

O acto de entrega de premios tivo lugar o venres 25 de maio na "Aula Magna del Complejo Científico-Tecnológico de la Universidad de La Rioja"

Os relatos gañadores, publicados na revista Principia, foron:

Relatos baseados en Las calculadoras de estrellas, novela de Miguel Ángel Delgado.

AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE_ABAU 2018-XUÑO

• Calendario de organización 2º de BAC. Maio 2018
  • Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Maio 2018

máis información: Páxina da CIUG

Recordatorio: Convocatoria de premios extraordinarios de bacharelato para alumnado que acade unha nota media igual ou superior a 8,75. Máis información...

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2017/2018

• DestinadoS ao alumnado que cursase durante o ano académico 2017/18 cuarto curso de educación secundaria obrigatoria no réxime ordinario en calquera dos centros da Comunidade Autónoma de Galicia, estar proposto polo equipo docente para a expedición do título de graduado en educación secundaria e ter obtido no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.
  • O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2018 e rematará o día 6 de xullo de 2018.

Prazo de presentación de solicitudes: 7/06/2018 - 6/07/2018

• É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen presentará a solicitude de participación. As solicitudes (anexo I), presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Para estes efectos, os rexistros dos centros educativos non se consideran incluídos dentro das dependencias enumeradas na normativa ao respecto.
  • A celebración da proba terá lugar o día 6 de setembro de 2018 e realizarase nos lugares e no horario que se darán a coñecer mediante resolución publicada no Diario Oficial de Galicia, e no portal educativo da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Orde do 26 de abril de 2018 (DOG)

Extracto da Orde do 26 de abril de 2018 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/2018

Premios ESO

Procedemento ED311D - Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.