FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

15 de setembro

Entrega dos libros de texto do fondo solidario para o curso 2017-2018.

1º de ESO: Luns 18          de 17:00 h a 18:00 h.

2º de ESO: Mércores 20   de 17:00 h a 18:00 h.

3º de ESO: Xoves 21         de 17:00 h a 18:00 h.

4º de ESO: Martes 19       de 18:30 h a 19:30 h.

Entregaranse aos pais/nais/titor legal do alumnado.

O alumnado relacionado na listaxe de adquisición complementaria recibirá os libros relacionados na data indicada agás os marcados cun (c) e suliñados, que lle serán entregados en data posterior á do reparto e aínda por concretar.

14 de setembro

Os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado do alumnado que tivo que presentarse as probas extraordinarias de setembro xa poden pasar a recoller os vales para adquisición de material, sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2017-2018.
  • Que devolvera todos os libros mercados co vale ou libros do fondo solidario do curso 2016-2017 e que estiveran en bo estado.

BECAS 2017-2018

AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE_ABAU 2017-SETEMBRO

• Calendario ABAU 2017 e acceso a universidade no curso 2017/2018

máis información: Páxina da CIUG

IV CONCURSO CIENTÍFICO-LITERARIO

Relatos baseados en Relámpagos, novela sobre a vida de Nikola Tesla.

A gañadora do primieiro premio foi Sara Picos, alumna de 4º de ESO do IES de Ames co seu relato Las fronteras de la Ciencia.

Presenza na prensa:

TRABALLOS DE CAMPO DE ANTROPOLOXÍA

O alumnado da materia optativa de Antropoloxía de 1º  de Bacharelato realizou no curso 2016-17, como ven sendo habitual, traballos de campo que logo expuxo na clase ao longo do mes de Maio. Realizáronse 10 dos que se presenta una mostra.

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2017-2018

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2017-2018

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

AXUDASLE 2017

NOTA INFORMATIVA DO 8 DE XUÑO

Publicadas as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

NOTA INFORMATIVA DO 18 DE MAIO:

Publicación das listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes.

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en lingConvocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído)

máis información: http://www.edu.xunta.es/axudasle

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2016/2017

• Destinado ao alumnado que cursase durante o ano académico 2016/17 cuarto curso de educación secundaria obrigatoria no réxime ordinario en calquera dos centros da Comunidade Autónoma de Galicia, estar proposto polo equipo docente para a expedición do título de graduado en educación secundaria e ter obtido no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.
  • O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde de convocatoria no DOG (Publicación: 7 de xuño).

Prazo de presentación de solicitudes: 8/06/2017 - 7/07/2016

• É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen presentará a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, os rexistros dos centros educativos non se consideran incluídos dentro das dependencias enumeradas no dito artigo.
  • As probas realizaranse nos lugares e datas que se darán a coñecer mediante resolución publicada no Diario Oficial de Galicia e no portal educativo da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Orde do 23 de maio de 2017 (DOG)

Extracto da Orde do 23 de maio de 2017 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2016/2017

Premios ESO

Procedemento ED311D - Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.