ACTUALIDADE

TELÉFONO: 881 86 64 73

FAX:          881 86 64 80

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL-PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO

• Programacións de departamento: Ver apartado web dos distintos departamentos no bloque da dereita.

HORARIO DE ATENCIÓN A NAIS/PAIS E ALUMNADO. CURSO 2016-17

Horarios da atención ás familias do profesorado. A petición de cita será segundo o estipulado por cada titoría.

CALENDARIO ESCOLAR curso 2016-17

Pódese consultar o calendario escolar en adxunto. Están indicadas as datas de avaliación de 2º de bacharelato. Por indicacións da CiUG, a data final de avaliación para este nivel será o 22 de maio.

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

15 de setembro de 2016

Fondo Solidario de libros de texto

Entrega dos libros de texto do fondo solidario para o curso 2016-2017 para 1º e 3º ESO

Venres 16 de Setembro de 17:00 h a 18:30 h.

Entregaranse aos pais/nais/titor legal do alumnado.

Axudas

Os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado xa poden pasar a recoller os vales para a adquisición de libros de texto (2º e 4º de ESO) e o vale para adquisición de material, segundo corresponda e sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2016-2017.
  • Que devolvera todos os libros mercados co vale ou libros do fondo solidario do curso 2015-2016 e que estiveran en bo estado.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2015/2016

• O prazo de presentación de solicitudes será de vinte días contados a partir do día seguinte ao da publicación da orde de convocatoria no DOG (Publicación: 27 de xullo).

Prazo de presentación de solicitudes: 28/07/2016 - 22/08/2016

• É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen presentará a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, os rexistros dos centros educativos non se consideran incluídos dentro das dependencias enumeradas no dito artigo.
  • A proba para a concesión dos premios realizarase na primeira quincena do mes de setembro.

Orde do 7 de xullo de 2016 (DOG)

Extracto da Orde do 7 de xullo de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015/2016

Premios ESO

Procedemento ED311D - Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2016-2017

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2016-2017

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

AXUDASLE 2016

NOTA INFORMATIVA DO 6 DE XUÑO:

Publicación das listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes.

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 29 de marzo ata o 28 de abril (incluído)

máis información: http://www.edu.xunta.es/axudasle

PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN COLONIAS DE VACACIONES

Convocadas axudas para para participar nun Programa de Inmersión Lingüística en colonias de vacaciones, organizado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, para alumnado de 1º e 2º de ESO.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 30 de marzo ata o 15 de abril

máis información