AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE_ABAU 2019-XUÑO-XULLO

• Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Xuño 2019.
  • Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Maio 2019

máis información: Páxina da CIUG

Recordatorio: Convocatoria de premios extraordinarios de bacharelato para alumnado que acade unha nota media igual ou superior a 8,75. Máis información...

CONVOCATORIA ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2019-2020

Ábrese o prazo para a solicitude de Ciclos Formativos, tanto de GM como de GS. Podes seguir a través da web toda a información sobre o proceso de Grao Medio e de Grao Superior.

MÁIS INFORMACIÓN:

Oferta curso 2019-2020 ciclos formativos

Instrucións xerais sobre o proceso de admisión

Modalidades de bacharelato con acceso preferente a Ciclos Formativos de Grao Superior

Instrucións sobre como realizar a solicitude web

Tamén podes consultar toda a información sobre a FP DUAL (requisitos, prazos, oferta...).

Se tedes calquera dúbida durante o proceso, consultádea no departamento de Orientación.

FIN DE CURSO ESO e 1º BACHARELATO 2018-2019

Usando o seguinte enlace pódense consultar os horarios de recollida de libros do fondo solidario (21 e 25 de xuño) e de entrega de notas horarios  (26 de xuño).

Tamén, neste outro enlace, se pode consultar información xeral sobre revisión de exames, proceso de reclamación,...(dúas páxinas).

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR 2019-2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

Prazo de presentación: do día 21 de maio ao día 21 de xuño de 2019

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Resumo do procedemento

Orde do 3 de maio de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 3 de maio de 2019 (DOG)

Modelos de solicitude: Anexo I e II

Máis información:

Anuncio ao alumnado

Axudas libros de texto e material escolar

Procedemento ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CORRESPONDENTES AO CURSO 2018/2019

Destinados a alumnado que finalizase os estudos de bacharelato no curso 2018-2019 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia ben na modalidade presencial ou na modalidade a distancia, sexa proposto para título na convocatoria ordinaria do dito curso e ter obtido unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Prazo de presentación de solicitudes: 29/04/2019 - 28/05/2019

Solicitude (Anexo I)

Orde do 28 de marzo de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 28 de marzo de 2019 (DOG)

Procedemento ED311A - Premios extraordinarios BAC

Máis información:

Premios extraordinarios de bacharelato

FIN DE CURSO 2º BACHARELATO 2018-2019

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2019

AXUDASLE 2019

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 21 de febreiro ata o 20 de marzo (incluído)

máis información: http://www.edu.xunta.es/axudasle

CONVOCATORIA PROBAS ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2019

ACCESO A GRAO MEDIO

Matrícula do 7 ao 22 de marzo de 2019

Realización da proba o 28 de maio de 2019

Permite o acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio sen o título da ESO.

Requisitos: Cumprir 17 anos (ou máis) durante o 2019.

INFORMACIÓN SOLICITUDE

MODELO SOLICITUDE (ANEXO I)

Información PrAccCFGM

ACCESO A GRAO SUPERIOR

Matrícula do 28 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2019

Realización da proba o 10 de abril de 2019

Permite o acceso a Ciclos Formativos de Grao Superior sen o título dE BACHARELATO.

Requisitos: Cumprir 19 anos (ou máis) durante o 2019.

Información PrAccCFGS

Podes consultar aquí toda a información relacionada coas Probas de Acceso a Ciclo Formativos de Grao Medio e Grao Superior (calendario, exames convocatorias anteriores...)