PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2015/2016

• O prazo de presentación de solicitudes será de vinte días contados a partir do día seguinte ao da publicación da orde de convocatoria no DOG (Publicación: 27 de xullo).
  • É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen presentará a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, os rexistros dos centros educativos non se consideran incluídos dentro das dependencias enumeradas no dito artigo.
  • A proba para a concesión dos premios realizarase no mes de setembro.

Orde do 7 de xullo de 2016 (DOG)

Extracto da Orde do 7 de xullo de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015/2016

Premios ESO

Procedemento ED311D - Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2016

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

14 de xullo

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto para o alumnado de 1º e 3º de ESO.

As persoas interesadas poderán reclamar venres 15 e o luns 18 de xullo.

6 de xullo de 2016

Os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado xa poden pasar a recoller os vales para a adquisición de libros de texto (2º e 4º de ESO) e o vale para adquisición de material, segundo corresponda e sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2016-2017 (con todas as materias do curso 2015-2016 superadas na convocatoria ordinaria de xuño)
  • Que devolvera todos os libros mercados co vale ou libros do fondo solidario do curso 2015-2016 e que estiveran en bo estado.

Librarías incluídas no programa axudaslibros-Concello de Teo

Librarías incluídas no programa axudaslibros

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2016-2017

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2016-2017

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

AXUDASLE 2016

NOTA INFORMATIVA DO 6 DE XUÑO:

Publicación das listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes.

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 29 de marzo ata o 28 de abril (incluído)

máis información: http://www.edu.xunta.es/axudasle

PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN COLONIAS DE VACACIONES

Convocadas axudas para para participar nun Programa de Inmersión Lingüística en colonias de vacaciones, organizado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, para alumnado de 1º e 2º de ESO.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 30 de marzo ata o 15 de abril

máis información

PREMIO LITERARIO MINERVA 2016

A alumna Alba Pérez Barcala de 4 ESO recibiu un accésit na modalidade de narración nos premios Minerva 2016 polo seu relato "Tres ou catro globos máis" acompañada pola súa familia e polo director do IES de Cacheiras Xosé Manuel Maceira.

Parabéns Alba!

Presenza na prensa:

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO

Premios ESO 2016

O alumno David Montoto, de primeiro de bacharelato do IES de Cacheiras, recolleu na gala que se celebrou o pasado 4 de marzo o premio extraordinario de ESO 2016.

No acto presidido por Alberto Nuñez Feijóo, presidente da Xunta de Galicia, David estivo acompañado da súa familia e da vicedirectora do centro, Purificación Cabido.

Parabéns David!

Presenza na prensa:

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO-PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL

Revisión e actualización do Proxecto Educativo do Centro e Programación Xeral Anual, documentos aprobados polo Consello Escolar do centro o 4 de novembo de 2015.