FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR 2019-2020

Entrega dos libros de texto do fondo solidario para o curso 2019-2020.

3º de ESO: Luns 16 de setembro      de 17:00 h a 18:00 h.

4º de ESO: Martes 17 de setembro   de 18:30 h a 19:30 h.

Entregaranse aos pais/nais/titor legal do alumnado. As familias con fillos nos dous cursos (3º e 4º de ESO), poderán recoller todos os libros o mesmo día.

O alumnado relacionado na listaxe de adquisición complementaria recibirá os libros relacionados na data indicada agás os marcados cun (c) e suliñados, que lle serán entregados na aula en data posterior á do reparto e aínda por concretar.

Os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado do alumnado que tivo que presentarse as probas extraordinarias de setembro xa poden pasar a recoller os vales para adquisición de material, sempre que:

• O alumnado xa estea matriculado para o curso 2019-2020.
  • Que devolvera todos os libros mercados do fondo solidario do curso 2018-2019 e que estiveran en bo estado.

PREMIO EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2018-2019

Parabéns a nosa alumna Lara Villán Janeiro que acadou o premio extraordinario de Bacharelato.

Este ano presentáronse a convocatoria preto de 600 persoas e Lara acadou un dos 20 galardóns concedidos, consistente nunha dotación económica de 1000 euros e a exención de pago de matrícula no primeiro curso de estudos superiores nun centro público.

Noraboa Lara!

Máis información: Premios de bacharelato

Presenza na prensa: Premio extraordinario (La voz de Galicia)

BECAS 2019-2020

Prazo de presentación ata o 26 de setembro

Para solicitudes poñerse en contacto co departamento de Orientación canto antes.

Prazo de presentación ata o 1 de outubro

As solicitudes deberán presentarse online, a través da sede electrónica do Ministerio

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2019-2020

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2018-2020

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2018/2019

• Destinado ao alumnado que cursase durante o ano académico 2018/19 cuarto curso de educación secundaria obrigatoria no réxime ordinario en calquera dos centros da Comunidade Autónoma de Galicia, estar proposto polo equipo docente para a expedición do título de graduado en educación secundaria e que obtivese no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.
  • O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 6 de xuño de 2019 e rematará o día 5 de xullo de 2019.

Prazo de presentación de solicitudes: 6/06/2019 - 5/07/2019

• É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen presentará a solicitude de participación. As solicitudes (anexo I), presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Para estes efectos, os rexistros dos centros educativos non se consideran incluídos dentro das dependencias enumeradas na normativa ao respecto.
  • A celebración da proba terá lugar o día 6 de setembro de 2018 e realizarase nos lugares e no horario que se darán a coñecer mediante resolución publicada no Diario Oficial de Galicia, e no portal educativo da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Orde do 20 de maio de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 20 de maio de 2019 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/2018

Premios ESO

Procedemento ED311D - Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.

AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE_ABAU 2019-XUÑO-XULLO

• Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Xuño 2019.
  • Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Maio 2019

máis información: Páxina da CIUG

Recordatorio: Convocatoria de premios extraordinarios de bacharelato para alumnado que acade unha nota media igual ou superior a 8,75. Máis información...

CONVOCATORIA ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2019-2020

Ábrese o prazo para a solicitude de Ciclos Formativos, tanto de GM como de GS. Podes seguir a través da web toda a información sobre o proceso de Grao Medio e de Grao Superior.

MÁIS INFORMACIÓN:

Oferta curso 2019-2020 ciclos formativos

Instrucións xerais sobre o proceso de admisión

Modalidades de bacharelato con acceso preferente a Ciclos Formativos de Grao Superior

Instrucións sobre como realizar a solicitude web

Tamén podes consultar toda a información sobre a FP DUAL (requisitos, prazos, oferta...).

Se tedes calquera dúbida durante o proceso, consultádea no departamento de Orientación.

FIN DE CURSO ESO e 1º BACHARELATO 2018-2019

Usando o seguinte enlace pódense consultar os horarios de recollida de libros do fondo solidario (21 e 25 de xuño) e de entrega de notas horarios  (26 de xuño).

Tamén, neste outro enlace, se pode consultar información xeral sobre revisión de exames, proceso de reclamación,...(dúas páxinas).

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CORRESPONDENTES AO CURSO 2018/2019

Destinados a alumnado que finalizase os estudos de bacharelato no curso 2018-2019 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia ben na modalidade presencial ou na modalidade a distancia, sexa proposto para título na convocatoria ordinaria do dito curso e ter obtido unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Prazo de presentación de solicitudes: 29/04/2019 - 28/05/2019

Solicitude (Anexo I)

Orde do 28 de marzo de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 28 de marzo de 2019 (DOG)