TRUCOS PARA RECOÑECER BULOS

Iñaki Quenerapú visitou hoxe o noso centro para impartir esta interesante charla ao alumnado de 3º ESO.

Moitas grazas á ANPA por facelo posible.

PREPARANDO A SEMANA CULTURAL: DESEÑAS O CARTEL?

SEGUIMOS COAS VISITAS AO GRILO

O alumnado de 1º ESO A e 1º ESO B visitaron esta pasada semana a Biblioteca municipal do Grilo, nestas xornadas organizadas en conxunto polo departamento de Educación Física e o Equipo da Biblioteca.

Grazas ao persoal de protección civil por estar sempre aí para poder realizar estas andainas.

EXPOSICIÓN DE GRAOS DE ICONICIDADE

Podedes ver na cafetería a exposición dos traballos de graos de iconicidade realizados polo alumnado de 1º ESO na materia de Plástica.

ACTUACIÓN DA AULA DE TEATRO NA RESIDENCIA DE MAIORES O CASTRO

O alumnado da Aula de teatro actuou esta semana na residencia de maiores O castro, en Calo. Foi unha experiencia moi enriquecedora para o noso alumnado.

Grazas á residencia de O Castro polo recibimento.

COMEZAMOS COAS VISITAS Á BIBLIOTECA DO GRILO

Este curso é 1º ESO D o encargado de inaugurar estas andainas ata a biblioteca municipal do Grilo.

Moitas grazas a Alberto pola acollida!

DÍA DA ILUSTRACIÓN

Mañá celebraremos o Día da ilustración, que coincide co día de nacemento de Castelao, na nosa biblioteca.

Vinde sacar unha foto nos recreos ao noso recuncho dedicado a Castelao!

Recordade tamén que mañá finaliza o prazo do concurso "Revivindo cousas". Non esquezas entregar a túa ilustracion!!

A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC: M.RAMIRO RODRÍGUEZ

O alumnado de 1º bacharelato de ciencias asistiu hoxe á charla A gandería na encrucillada: produción de alimentos, benestar animal e cambio climático, organizada dentro deste programa de colaboración entre a USC e os centros de ensino.