Recomendámosche

ENTREGA DE PREMIOS DO II TORNEO DE XADREZ

Juan González foi o gañador do II Torneo de xadrez. Hoxe fixemos a entrega de premios na biblioteca. Parabéns tamén aos finalistas Alexio Félix, Iago Pérez e Ruth Barrio.

8M NO IES DE CACHEIRAS.

Hoxe 8 de marzo, as alumnas e alumnos de 2º ESO entrevistaron a cinco mulleres da nosa contorna con moito que contar.

Partindo do texto de Paula Carballeira, As alumnas, quixemos que nos contasen como cambiou a educación das mulleres ao longo do tempo e tamén coñecer o seu traballo e inquedanzas.

Tivemos a sorte de ter con nós a:

Paula Carballeira, actriz e escritora, que vén de gañar o Premio Nacional de literatura dramática coa obra As alumnas no 2023.

Ana Conde, xornalista, directora e creadora do Teovivo.

Fanny Félix, unha das impulsoras da asociación Bolboretea, familias teenses para as neurodiversidadese, que tamén forma parte da ANPA do IES de Cacheiras.

Juliana Pérez, mestra xubilada que foi profesora de Lingua Castelá neste instituto ata que se retirou.

Iria Páramo, médica no Hospital Psiquiátrico de Conxo.

FINAL DO TORNEO DE XADREZ

Esta semana xogarase a final do Torneo de xadrez entre os que acadaron mellor puntuación na ronda previa, para determinar quen será o gañador ou gañadora do Torneo.

TORNEO DE XADREZ. ÚLTIMA SEMANA ANTES DA RONDA FINAL

Esta semana xogaremos as últimas partidas antes de que os mellor clasificados xoguen a ronda final.

TORNEO DE XADREZ. NOVA PARTIDA

Agardámosvos mañá no 1º recreo para outra partida do noso torneo de xadrez!

1ºA VISITA A BIBLIOTECA DO GRILO

Desta vez tocoulle ao alumnado de 1º ESO A visitar a Biblioteca do Grilo.

O resto dos grupos farano tamén en breve, cando as choivas nos dean un respiro!

COMEZAMOS COAS VISITAS Á BIBLIOTECA DO GRILO

Como cada ano, o noso alumnado de 1º ESO fai unha pequena andaina ata a biblioteca do Grilo na que se lle entrega os carnés e aprende do funcionamento da biblioteca municipal. Este ano foi 1º ESO E o primeiro en realizala.

É unha actividade organizada conxuntamente polo Departamento de EF e a biblioteca escolar en colaboración co Concello de Teo.

Moitísimas grazas a Alberto por acollernos un ano máis.

TORNEO DE XADREZ. TERCEIRA SESIÓN

Continuamos co noso Torneo de xadrez. Estes son os enfrontamentos para o xoves, día 15 de febreiro.

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE ILUSTRACIÓN

O pasado venres entregamos os premios ás dúas gañadoras do Concurso de ilustración. Parabéns!!

ÁS ESQUECIDAS. UN PROXECTO DE RECOLLIDA DE LIBROS DEDICADOS PARA AS PRESAS DE TEIXEIRO

Ata o día 20 de marzo imos recoller libros dedicados que se entregarán ás mulleres presas no centro penitenciario de Teixeiro.

Unímonos así a un proxecto que xa ten unha longa traxectoria, o iniciado por teta&teta, ás que lles pedimos permiso para realizalo no noso centro, e que podedes coñecer neste enlace.

Agardamos que a iniciativa teña moito éxito e poidamos ir cargados de libros a Teixeiro, anímaste a participar?