Taboleiro de anuncios

CALENDARIO PROBAS: XUÑO 2024

Consulte o calendario completo de realización das probas para o curso académico 2023-24.

CONVOCATORIA ORDINARIA XUÑO 2024

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA XUÑO 2024

IMPORTANTE: Acuda á Escola 15 min antes da realización de cada proba.

MATRÍCULA ABERTA: ALUMNADO CALC E CUALE

O alumnado matriculado no presente curso escolar 2023-24 nos cursos CALC e CUALE na EOI Pontevedra que queira presentarse as probas de certificación do nivel que está cursando deberá matricularse nesta ligazón do 8 ao 12 de abril de 2024 (ambos días incluídos).

Consulta os requerimentos nesta ligazón.

PRÉSTAMO ESPECIAL DE VERÁN

Interésache gozar da lectura durante todo o verán sen estar pendente dos prazos para devolver os libros?  Achégate á nosa biblioteca do 3 ao 21 de xuño! Recibirás unha bolsa de algodón decorada para levar o material que precises e poderás devolvelo en setembro!

ROTEIRO:PONTEVEDRA EN FEMININO

Anímaste a coñecer mellor as rúas de Pontevedra da man dunha guía experta? Anótate (ata o 1 marzo) escribindo ao enderezo edlg@eoipontevedra.org. Cómpre acadarmos un número mínimo de participantes para poder realizar. a actividade! O roteiro sairá o vindeiro venres 8 de marzo ás 11.30 horas da Praza da Ferrería. Acompáñanos a percorrer as rúas da nosa vila e descubre as hostorias destas mulleres senlleiras!

NOVOS CURSOS: 2º CUADRIMESTRE

CURSOS MONOGRÁFICOS DE 60 HORAS: Matrícula aberta do 8 ao 19 de xaneiro.

• Curso de alemán (A1/A2). Apetéceche traballar nun país de lingua alemá? Que mellor maneira de comezar que mariculándote neste curso específico para a mobilidade laboral e estudiantil.
  • Curso de inglés para o medio forestal. Este curso será impartido na sección do Valle-Inclán a continuación do curso impartido no 1º cuadrimestre.

Enche o formulario para os cursos monográficos, paga as taxas e envía a documentación ao enderezo matricula@eoipontevedra.org

CURSOS INTENSIVOS DE 120 HORAS: Matrícula aberta do 29 de xaneiro ao 2 de febreiro.

• Curso de francés (A2). EOI central
  • Curso de inglés (A2). EOI central
  • Curso de inglés (B2). Sección valle-Inclán

Completa o formulario para os cursos intensivos, paga as taxas e envía a documentación ao enderezo matricula@eoipontevedra.org

Documentación (só alumnado novo)

CURSOS GALEGO: CELGA E LAG

Ábrese o prazo de preinscrición para os cursos de galego CELGA e LAG (linguaxe administrativa en liña) que se desenvolverán no 2º cuadrimestre.

• Prazo de preinscrición: do 13 ao 24 de novembro
  • Solicitude: en liña a través de www.eoidigital.com/preinslinguagalega
  • Asignación de prazas: 27 de novembro
  • Presentación de documentación: tamén en liña ata o 1 de decembro.

Consulta todos os detalles nesta ligazón.

VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA

Gústaríache botar unha man na biblio, coidando e facendo bo uso dos materiais? Cubre a solicitude para participar no Programa de voluntariado e entrégaa na Conserxaría antes do 27 de outubro.

Solidarízate coa biblioteca, solidarízate coa cultura.

MATRÍCULA: PROBAS LIBRES

RESTRICCIÓNS MOBILIDADE: MUNDIAL DE TRIATLON

A cidade de Pontevedra acollerá a Gran Final Mundial de Triatlón do 20 ao 24 de setembro.

Dado que o epicentro da actividade é a Ponte dos Tirantes e o estadio do CGTD produciranse restriccións de mobilidade en certas rúas próximas á Escola. Consulta as ligazóns se adoitas usar o coche para desprazarte por Pontevedra:

EXAMPREP -THAT´S ENGLISH

Qué é o Examprep?

• É un curso dirixido a persoas interesadas en preparar a distancia as probas de certificación.
  • O número máximo de persoas matriculadas no curso é 25.

Que curso oferta a EOI de Pontevedra e cales son as datas de comezo?

• O curso EXAMPREP (nivel C1) impartido nesta escola comezará o día 25 de setembro e rematará o 21 de decembro.

Como funciona o curso?

• O alumnado asistirá a 4 titorías por videoconferencia de 1 hora de duración en grupos de 5 persoas.

Quen pode acceder a este curso?

• É requisito imprescindible residir en Galicia e ter 16 anos cumpridos no ano en que se inicien os estudos, Tamén poderán acceder as persoas de 14 anos se o idioma inglés NON é a primeira lingua estranxeira cursada na educación secundaria obrigatoria.

Cal é o prazo de inscrición?

• Do 11 de setembro ao 8 de outubro de 2023: cursos 1º cuadrimestre

Como me podo inscribir?

• Realiza a inscrición por vía telemática a través da ligazón: https://examprep.thatsenglish.com
  • Accede á web do curso elixido e grava os teus datos persoais, selecciona a quenda de preferencia e acepta as condicións e a política de protección de datos.

Cal é a documentación requirida?

• Terá 3 día laborables para presentar a seguinte documentación ao enderezo examprep@thatsneglish.com
    • DNI, NIE ou pasaporte.
    • Documentación acreditativa de residir na Comunidade Autónoma de Galicia.

Canto custa o curso?

• 150 euros que se aboarán exclusivamente por TPV virtual.
  • O alumnado non terá que pagar as probas de certificación correspondentes ao nivel no que estea matriculado aínda que si deberá realizar a inscrición na convocatoria correspondente das probas de certificación.

Consulta máis información nesta ligazón ou chama o número 886 159 121.