LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Consulte aquí os libros de texto para o curso académico 2021-2022

PROBAS DE CLASIFICACIÓN - ITALIANO- 2021

CHAMAMENTO PROBA ORAL DE CLASIFICACIÓN 2021.

RESULTADOS DA PROBA DE CLASIFICACIÓN 2021.

PROBAS ORAIS DE CERTIFICACIÓN: SETEMBRO 2021

Recoméndase a consulta das guías informativas do alumnado e do protocolo sanitario.

CHAMAMENTOS PROBAS ORAIS DE CERTIFICACIÓN

O alumnado agardará no salón de actos dez minutos antes da hora establecida para o inicio da súa quenda. Consulte as horas ás que está convocado/a premendo nas ligazóns:

Nivel A2
Nivel B1
Nivel B2
Nivel C1

PROBAS ESCRITAS DE CERTIFICACIÓN: SETEMBRO 2021

AULARIO PROBAS ESCRITAS DE CERTIFICACIÓN SETEMBRO 21

O alumnado está distribuido nas aulas alfabéticamente e entrará nas aulas ás 9.45 horas seguindo as indicacións do protocolo CIVID-19. Prema nas ligazóns para consultar a aula que lle corresponde:

PROBAS DE CERTIFICACIÓN SETEMBRO 2021

LA CANZONE PIÙ BELLA IN ITALIANO

Arriva un'altra edizione del Festival di Sanremo e noi, nel dipartimento d'italiano vi proponiamo di cercare insieme le canzoni italiane che ci piacciono di più.

Scrivi il titolo, il cantante e per quale motivo ti piace.

Cantiamo tutti!!!

Made with Padlet

LA TOMBOLA DI NATALE

Quest' anno non si poteva rinunciare alla tradizionale Tombola del dipartimento de Italiano.

PRESENTACIÓNS E INICIO DO CURSO ACADÉMICO 2020-2021

O DEPARTAMENTO DE ITALIANO COMUNICA QUE NON HABERÁ MODALIDADE SEMIPRESENCIAL E  SISTEMA ROTATORIO DE MOMENTO. TODAS AS CLASES SERÁN PRESENCIAIS.

PROBA DE CLASIFICACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ITALIANO - 24 SETEMBRO 2020