Galego

CURSOS DE GALEGO CELGA E LAG: SEGUNDO CUADRIMESTRE

Seguindo a resolución publicada no DOG o 22 de xuño de 2023, durante o segundo cuadrimestre impártanse os seguintes cursos non ordinarios de galego.

CURSOS EN LIÑA LAG

O Curso Superior de Linguaxe Administrativa comeza o día 19 de febreiro e remata o 28 de abril de 2024.

• Nivel superior: de febreiro a abril de 2024.

CURSOS CELGA

Todo os CELGA comezan a partir do 5 de febreiro (incluído) no seu horario correspondente:

• CELGA 2 (grupo 1): martes, xoves e venres das 9.00 ás 11.00 horas
  • CELGA 2 (grupo 2): luns, mércores e xoves das 19.30 ás 21.30 horas
  • CELGA 3: martes, xoves e venres das 11.00 ás 13.00 horas
  • CELGA 4: luns, mércores e venres das 9.00 ás 11.00 horas

REVISIÓN DOS EXAMES DE GALEGO (CONVOCATORIA LIBRE 2024)

Para revisar o seu exame, prema na seguinte ligazón e siga os pasos para coller cita. Fíxese en que hai dúas datas dispoñibles para a revisión: o 23 de xaneiro pola mañá e o 24 de xaneiro pola tarde.

CHAMAMENTOS PARA AS PROBAS ORAIS - PROBAS DE CERTIFICACIÓN DA CONVOCATORIA LIBRE 2024

Chamamentos para as probas orais de certificación da convocatoria libre:

NIVEL B1

NIVEL B2

NIVEL C1:

MOI IMPORTANTE: as probas orais poden ter lugar antes das probas escritas e ser en varios días.

Comprobe o día e hora do seu chamamento para realizar o exame oral.

RESULTADOS: PROBA DE CLASIFICACIÓN

Consulte aquí o seu resultado da proba de clasificación e comprobe o curso de galego ao que accede. Lembre realizar o trámite da matrícula no período indicado (ata o 8 de setembro).

Vémonos nas clases!

CURSOS DE GALEGO CELGA E LAG

CURSOS DE GALEGO CELGA E LINGUAXE ADMINISTRATIVA

Prazo de solicitude: 3-14 de xullo para os cursos do primeiro cuadrimestre (setembro/outubro-xaneiro), e 13-24 de novembro para os cursos do segundo cuadrimestre.

Presentación de solicitudes: as solicitudes fanse mediante aplicación web www.eoidigital.com/preinslinguagalega

Admisión: o día 18 de xullo o alumnado poderá consultar na aplicación web se foi admitido nos cursos do primeiro cuadrimestre. Para a adxudicación das prazas nos cursos do segundo cuatrimestre, será o día 27 de novembro.

Documentación: rematado o proceso de asignación de prazas, o alumnado seleccionado deberá entrar de novo na aplicación para presentar a documentación que se especifica nos puntos 7º e 11º da resolución. O prazo para a presentación desta documentación será ata o día 21 de xullo para os cursos do primeiro cuadrimestre, e ata o 1 de decembro para os cursos do segundo cuadrimestre.

Cursos ofertados na EOI de Pontevedra:

CURSOS EN LIÑA LAG

• Nivel medio: de outubro a decembro do 2023.
  • Nivel superior: de febreiro a maio de 2024.

CURSOS CELGA

• CELGA 2: de setembro a decembro, martes, xoves e venres das 9.00 ás 11.00 horas.
  • CELGA 2: de setembro a decembro, luns, mércores e xoves das 19.30 ás 21.30 horas.
  • CELGA 2: de febreiro a maio, martes, xoves e venres das 9.00 ás 11.00 horas.
  • CELGA 2: de febreiro a maio, luns, mércores e xoves das 19.30 ás 21.30 horas.
  • CELGA 3: de setembro a decembro, martes, xoves e venres das 11.00 ás 13.00 horas.
  • CELGA 3: de febreiro a maio, martes, xoves e venres das 11.00 ás 13.00 horas.
  • CELGA 4: de setembro a decembro,  luns, mércores e venres das 9.00 ás 11.00 horas.
  • CELGA 4:  de febreiro a maio,  luns, mércores e venres das 9.00 ás 11.00 horas.