Sección da Estrada (IES Antón Losada Diéguez)

NOTAS PROBA DE CLASIFICACIÓN

Velaquí as notas da proba de clasificación realizada o martes 7 de setembro na Sección da Estrada.

As persoas interesadas agora poden facer a preinscrición no grupo de lles corresponde na seguinte páxina:

www.eoidigital.com/preinsxunta

De haber algún problema, póñanse en contacto co xefe de estudos neste enderezo-e:

aestrada.eoipontevedra@gmail.com

OFERTA EDUCATIVA 2021-2022

clases de ingles A Estrada, clases de ingles Teo, clases de ingles Silleda, clases de inglés Cuntis, clases de inglés vedra, clases de inglés Padrón

Velaquí a ofterta educativa para A Estrada para o vindeira curso 2021-2022.

Como novidade este ano ofertamos unha nova modalidade semi-presencial para o curso B2.1.

Se tedes algunha dúbida, estaremos encantados de atendervos no correo:

aestrada.eoipontevedra@gmail.com

clases de ingles A Estrada, clases de ingles Teo, clases de ingles Silleda, clases de inglés Cuntis, clases de inglés vedra, clases de inglés Padrón

The Secret Lockdown Recipes

Aquí tedes un traballo que fixo o alumnado de B2.1 e C1.2 durante a corentena.

Agardamos que estas recietas alixeiras os días de confinamento! Se queredes probar algunha, animádevos a subir as vosas fotos á nosa páxina de Facebook.

AUTOAPRENDIZAXE: INGLÉS FÓRA DA AULA

Queres practicar inglés pola túa conta? Non sabes onde buscar exercicios para practicar vocabulario ou gramática? Queres reforzar o teu dominio das destrezas de listening, reading, writing e speaking? Lembra que tes acceso a unha ampla variedade de recursos no enlace de autoaprendizaxe da EOI Pontevedra.

Escola oficial de idiomas, Escuela oficial de idiomas, EOI, A Estrada, Clases de inglés A Estrada, Academia inglés A Estrada, Clases de inglés, Teo, Silleda, Cuntis, Forcarei, Padrón,