Maletas viaxeiras

MALETAS VIAXEIRAS - CURSO 2023/2024

Estimadas familias,

O martes 31 de outubro de 2023 comezaremos cos préstamos das MALETAS VIAXEIRAS. Tedes a información ó final da publicación para reservalas.

A biblioteca dispón de seis maletas que contan con diferentes recursos educativos (dous xogos educativos, un libro pedagóxico para adultos, un libro musical, un libro en inglés, outro en galego e un conto en castelán).

MALETA VIAXEIRA 1

MALETA VIAXEIRA 2

MALETA VIAXEIRA 3

MALETA VIAXEIRA 4

MALETA VIAXEIRA 5

MALETA VIAXEIRA 6

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a, a aula no que están matriculados e día que prefiren recoller as maletas (martes ou xoves).

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, a familia recibirá un correo electrónico informándolle o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será dunha semana.

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30. Comezará o 31 de outubro de 2023 en adiante.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.

MALETAS VIAXEIRAS (CURSO ESCOLAR 2022-2023)

MALETAS VIAXEIRAS

Dende a biblioteca escolar seguimos cos préstamos das “maletas viaxeiras”, xa que o curso pasado tivo unha grande acollida entre as familias.

A biblioteca dispón de seis maletas, que contan con diferentes recursos educativos (dous xogos educativos, un libro pedagóxico para adultos, un libro musical, un libro en inglés, outro en galego e un conto en castelán).

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a, a aula no que están matriculados e día que prefiren recoller as maletas (martes ou xoves).

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, a familia recibirá un correo electrónico informándolle o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será dunha semana.

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.

MALETAS VIAXEIRAS

Dende o equipo de biblioteca escolar decidimos crear un novo servizo de préstamo denominado “maletas viaxeiras”, despois de observar a enorme acollida que tivo as maletas creativas.

A biblioteca dispón de seis novas maletas, que contan con diferentes recursos educativos (dous xogos educativos, un libro pedagóxico para adultos, un libro musical, un libro en inglés, outro en galego e un conto en castelán).

Destinatarios:todo o alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecarainaaragonta@gmail.com indicando o nome do alumno/a e a aula no que están matriculados.

Orde de prioridade: segundo a orde de chegada das solicitudes (no caso de ser moitas as solicitudes terán preferencia primeiro os alumnos/as de 6º de Educación Infantil, despois o alumnado de 5º de Educación Infantil e finalmente 4º de Educación Infantil).

Duración: o préstamo será dunha semana (de martes ao martes da semana seguinte).

Recollida e devolución: a familia será a encargada de recoller e entregar a maleta na sede do centro educativo.

Horario: os martes de 16:00 a 16:30.

Deterioro ou perda do material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.