Proxectos Europeos

Recibimos a visita do Director internacional do Groupe OEC Lille - Ozanam EPIL Campus (Francia)

Na semana do 27 ao 31 de maio de 2024 recibimos a visita de Frédéric Rousselle, director internacional do Groupe OEC Lille - Ozanam EPIL Campus en Francia, no marco da acreditación Erasmus+. Durante a súa estancia en Galicia mantivo reunións con profesorado, persoas coordinadoras e membros do equipo directivo do CPI Plurilingüe O Cruce en Cerceda, pero tivo tamén ocasión de visitar en Santiago de Compostela o Centro autonómico de formación e innovación (CAFI) e o Centro de innovación educativa e dixital CIEDIX).

Transferencia ao profesorado do curso de formación Erasmus+ "Yoga and meditation"

Visita de profesorado da "Scoala Grigore Moisil Navodari" (Rumanía)

Tres profesoras da Scoala Grigore Moisil de Navodari en Rumanía estiveron esta semana no centro facendo job shadow no marco da acreditación Erasmus+.

O martes 21 participaron na saída do alumnado de 1º ESO ao Castro de Vidalonga e a Casa Museo de Manuel María, na provincia de Lugo, orgzanizada polos departamentos de Xeografía e Historia, Lingua galega e Artes plásticas.

O mércores 22 participaron na saída á Cidade da Cultura de Galicia en Santiago de Compostela para o lanzamento da cápsula MarumaSat VI.

E xoves 23 e venres 24 estiveron no centro observando varias clases tanto de secundaria como de primaria e infantil. Entre elas as de linguas estranxeiras: inglés e francés, bioloxía e xeoloxía, física e química ou . Mantiveron ademais reunións con membros do equipo directivo e persoas coordinadoras de proxectos, nomeadamente Radio e Biblioteca.

Proxecto eTwinning "The Nature on Stage"

Chain Story The Nature on Stage de Raquel Veira Díaz

No marco do proxecto eTwinnig "The Nature on Stage" no que participamos, creamos varios productos finais en colaborción cos socios de Turquía, Italia, Polonia e Georgia, entre eles este divertido eBook sobre natureza e enerxías renovables no que parte da historia transcorre en Cerceda co noso alumnado como co protagonista.

A Intelixencia Artificial foi unha das ferramentas empregadas na súa creación. Foi utilizada na redacción de parte dos textos e na elaboración dalgunhas das imaxes.

Actividades de internacionalización

22 maio 2024 - Ferrol de Raquel Veira Díaz

Visita de profesoras do Agrupamento de Escolas de Trancoso

Na semana do 11 ao 15 de decembro de 2023 tivemos no centro ás profesoras Cristina e Rosa do Agrupamento de Escolas de Trancoso (Portugal) facendo unha actividade de job shadow no marco da acreditación Erasmus+.

Visita experto convidado Erasmus+: Profesor Lukasz Kosowski

A pasada semana tivemos o pracer de recibir, no marco do programa de acreditación Erasmus+ KA121 2021/27, a visita do experto convidado  profesor Lukasz Kosowski, nado en Polonia, reside e traballa como formador de profesorado na República Checa. Entre os días 2 e 6 de outubro desenvolvemos con el actividades de formación, observación de aula e reflexión con profesorado do centro de todas as etapas educativas (Infantil, Primaria e ESO).