Proxecta

Nova entrega da meteoroloxía en Latín

O alumnado de 4ºESO continúa traballando a meteoroloxía en Latín dentro do proxecto Meteoescolas.

Despois de abordar a chuvia (pluvia), o fenómeno máis común polas nosas terras, atrévese coa sarabia (grando). Neste enlace podedes acceder a esta segunda entrega: Grandinat.

Meteoescolas en Latín

Dende hai uns anos a materia de Latín correspóndelle ao Departamento de Lingua Galega e Literatura.

Neste curso o alumnado de Latín colabora co proxecto de Meteoescolas e neste enlace podedes atopar a súa primeira achega: Pluit

Fotografía en curso 2022/23

Sigue os avances de 1º ESO con "Fotografía en curso" no perfil de instagram do departamento de artes plásticas: Galería O Cruce

Dispoñibles para descarga os datos da nosa estación meteorolóxica

A estación meteorolóxica do centro comparte os datos en tempo real na nube e podedes acceder a eles premendo nesta ligazón.

Unha vez dentro, premendo en "Ver más datos" podedes acceder a históricos diarios, semanais e menuais, representados graficamente, que permiten facer comparacións de magnitudes físicas de interese meteorolóxico de forma sinxela.

Máis información | Weather Cloud

Cloud Photo Contest

O departamento de inglés colabora co club de ciencia no CONCURSO FOTOGRÁFICO DE NUBES.

Le ben as bases que aparecen aquí, mira moi ben ao ceo, caza historias nel, atopa personaxes escondidos nas nubes, disfruta da actividade e sorte cos premios!

"Ata pronto, adeus" a nosa película de Cinema en Curso

O pasado martes 21 de xuño o alumnado de 2º ESO B e as súas familias, xunto co resto da comunidade educativa, asistiron á estrea da película Ata pronto, adeus, realizada por elas e eles ao longo do curso co acompañamento do cineasta Xacio Baño, dentro do programa Cinema en Curso, programa internacional no que participan escolas de todo o mundo. O alumnado descubriu todo o traballo que implica o proceso de creación, escritura e filmación, pero tamén a emoción das experiencias familiares compartidas e a tristura de ter que descartar tantas gravacións importantes que non tiveron cabida por a limitación do tempo da película. Toda unha experiencia chea de agradecementos a todos os que colaboraron nela.

Nos seguintes enlaces pódense ver o proceso de creación da nosa película, así como o making of de todas as películas realizadas no programa, e as propias películas

'Ata pronto, adeus', CPI O Cruce (Cerceda), Cinema en curso 2021-2022 from Cinema en curs on Vimeo.