MENÚ FRANCÉS Páxina gedepevi 22/05/2024 - 13:27
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2024-25. Páxina bggon 21/05/2024 - 11:43

Bioloxía e Xeoloxía

REVISTA TERRITORIO CIENCIA

5 XUÑO DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

CELEBRAMOS O DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE COA RECOLLIDA DE PLÁSTICOS NO BOSQUE QUE RODEA Á ESCOLA.

GRAZAS A TODAS/OS POR PARTICIPAR CON ENTUSIASMO E SEN QUEIXAS!!

UNHA AXUDA MÁIS PARA O NOSO PLANETA

E ISTO É O PLÁSTICO E MAIS O LIXO QUE

CONSEGUIMOS RECOLLER NOS ARREDORES DO CENTRO

O GAÑADOR DO CONCURSO "CARTA Á TERRA" FOI LUCAS ARESTIÑO, DE 1º ESO A. VELAQUÍ SÚA CARTA.

Charlas sobre reciclaxe

Os alumnos de 4º ESO de Cultura Científica co Departamento de Bioloxía organizaron unhas charlas moi didácticas sobre reciclaxe para os alumnos de Infantil e Primaria .

HORTO ESCOLAR

Onte 1º ESO A , co departamento de Bioloxía e Xeoloxía, recolectou os produtos do horto. Así de ben traballamos. Os nosos parabéns, mozas e mozos!!!

SAÍDA Á PRAIA

O xoves 21 de febreiro os alumnos de 1º de ESO e os de 4º de ESO da materia de Bioloxía e Xeoloxía realizaron un estudo da zona intermareal

Estudaron in situ animais invertebrados e algas

E tiveron a sorte de ver cormoráns coma este:

OBRADOIRO DE BIOTECNOLOXÍA NA DOMUS

Alumnas e alumnos de 3º e 4º de ESO asistiron na DOMUS a un obradoiro de biotecnoloxía no cal apredenderon a aillar o ADN. Logo visitaron este museo interactivo.  Amosamos unhas fotos.

SAÍDA AO MERCADO DE SANTIAGO E EXPOSICIÓN "CASTELAO MAXISTRAL"

O alumnado de 3º e 4º de ESO visitou a Praza de Abastos de Compostela interesádose polos produtos á venda e facendo algunha que outra compra.

Logo todas as alumnas e alumnos foron ao Gaiás visitar a exposición Castelao Maxistral. Acompañamos unhas fotografías das actividades.

PROXECTO RÍOS 2017/2018 - BAIXADA Ó RÍO PESQUEIRA (1º ESO)

Un ano máis, dentro do Proxecto Ríos, e no seo das materias de Bioloxía e Xeoloxía, e Xeografía e Historia, o alumnado de 1º da ESO participou no Proxecto, traballando interdisciplinarmente estas materias, e realizando baixadas ó propio río segundo as necesidades do material traballado.

Mostramos imaxes da baixada na que recollémolo lixo da ribeira do río, posto que en baixadas anteriores para facer diferentes medicións e traballo de campo, decatámonos de que a marxe esquerda do río estaba realmente moi chea de lixo.

4º ESO : continúa facendo as súas medidas da calidade físico-química da auga ,estudo de flora e fauna.Esta corresponde a baixada de primaveira.

Traballos recopilatorios do estudo do ecosistema fluvial.