[Actividade recente]

Título Tipo Nome Data de envio
24 de febreiro: día de Rosalía de Castro Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:39
Día da muller e a nena na ciencia. Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:13
Entroido en igualdade Imaxe jteira 13/02/2021 - 20:49
O ENTROIDO EN IGUALDADE Historias pipaca 12/02/2021 - 14:59
Programación de Relixión Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:53
Programación de Cultura Clásica Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:52
Programación de Galego Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:51
Programación de Tecnoloxías e TIC Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:51

4ºA

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

Exposición de maquetas das células eucariotas

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas das células eucariotas animais e vexetais e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de cuarto de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca que falan sobre as células.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Apadriñamentos e amadriñamentos de lectura

Os alumnos e alumnas dos cursos superiores de Educación Primaria apadriñaron e amadriñaron ao alumnado de Educación Infantil, xuntándose mensualmente nun recreo para desfrutar de momentos de lectura tan entrañables coma os que podedes ver nas imaxes a continuación.

EXPOSICIÓN DE MAQUETAS: "AS CÉLULAS EUCARIOTAS"

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas das células animais e vexetais e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de cuarto de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca que falan sobre as células. Foi a súa primeira exposición oral ante compañeiros e compañeiras doutras clases e, aínda que estaban algo nerviosos, fixeron un traballo realmente magnífico.

Exposición células

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Festival de Nadal 4ºA _VÍDEO

Programación didáctica 4º EP. Curso 2014-15.

Programación didáctica 4º de Educación Primaria. Curso 2014-15. Documentación elaborada polo profesorado de 4º.