[Actividade recente]

Título Tipo Nome Data de envio
Mostra de actividades realizadas no día de Rosalía. Historias mariasila.vazquez 04/03/2021 - 19:33
ANALIZANDO DENSIDADES E RAIOS DE LUZ. Artigo do blogue sheilamiron 04/03/2021 - 19:04
ANALIZANDO GOTAS. Artigo do blogue sheilamiron 04/03/2021 - 18:54
SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2021-22 Historias pipaca 26/02/2021 - 10:00
24 de febreiro: día de Rosalía de Castro Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:39
Día da muller e a nena na ciencia. Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:13
Entroido en igualdade Imaxe jteira 13/02/2021 - 20:49
O ENTROIDO EN IGUALDADE Historias pipaca 12/02/2021 - 14:59

VISITA AO COLISEO "NOELA" DE NOIA

A Biblioteca e o Departamento de Lingua e Literatura Galega organizaron unha saída para todo o alumnado da ESO. @s alumn@s asistiron á representación de Cousas a cargo do grupo de teatro Os Quinquilláns. Na aula leron o libro de Castelao no que está baseada a representación.

Torneo de tenis CPI Cernadas de Castro 2016

O próximo venres 29 de abril comezará o Torneo de Tenis CPI Cernadas de Castro 2016, que terá lugar na pista exterior do centro.

Haberá dúas modalidades, individual e dobres. Estará aberto para todo o alumnado de ESO.

Os delegados e delegadas dos distintos grupos dispoñen xa das follas de inscrición. De todos os xeitos, deixamos como adxuntos copias das dúas follas por se fora necesario.

O cadro de participantes e os resultados iranse actualizando semanalmente nesta páxina web.

CURSO 2015/2016

A partir deste curso, deberedes clicar no seguinte enderezo e así teredes acceso ao Blog da Silva; alí aparecerán todas as actividades realizadas polo EDL, así como páxinas, novidades e todo tipo de entradas que xirarán arredor da nosa lingua, da nosa literatura e da nosa cultura en xeral.

Blog da Silva

Magosto

O pasado 9 de novembro celebramos no colexio un Magosto moi divertido; comemos castañas e xogamos a xogos populares.

O GALEGO E O MAR

Xa temos gañadores!!!!! Traballastes arreo nesta última parte do curso e conseguimos elaborar unhas fermosísimas RIMAS MARIÑEIRAS, tendo sempre en conta a defensa do noso ben máis preciado: a lingua.

Logo montamos as rimas gañadores enriba de fotografías dos traballos realizados sobre o mar durante o curso. Mirade para aí:

Parabéns aos cinco: Manuel, Mariña, Miriam, Nerea e Uxía.

Na vindeira semana, repartiremos os adhesivos coas vosas rimas a todo o alumnado do centro.

XINCANA DE FILGUEIRA VALVERDE

VISÍTANOS MANUEL LOURENZO

Onte, 5 de maio, recibimos a visita do escritor e docente Manuel Lourenzo que veu falarnos dos seus dous libros, Irmán do vento Flor de area, que lemos en 3º  e 4º ESO.

O GALEGO E O MAR

ACTIVIDADE DO EDL

Nova actividade para 3º ciclo de Primaria e todo Secundaria. Estade atentos ao que tedes que realizar: