[Actividade recente]

A máquina do tempo.

A MÁQUINA DO TEMPO

XOGOS SOBRE O TEMPO

Non hai mellor forma que aprender xogando!

Os nenos e nenas de 1º e  2º sábeno moi ben e por iso traballaron o tempo cos seguintes xogos.

Exposición de maquetas do Sistema Solar

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas do Sistema Solar e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de primeiro e segundo de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca sobre astronomía. Os pequenos estiveron moi atentos ás explicacións, preguntaron moitas dúbidas e disfrutaron moito da actividade.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

EXPOSICIÓN DE MAQUETAS: "O SISTEMA SOLAR"

Exposición sistema solar

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

PROXECTO: AS MÁQUINAS

Esta foi unha actividade que nos serviu para traballar contidos tanto matemáticos como científicos.

Adentrámonos no mundo das máquinas e no uso que lles damos os seres humanos, para iso, construímos ábacos que nos axudarán a sumar, restar e incluso multiplicar.

Excursióna Granxa Escola de Bergando.

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de primaria fomos a granxa escola de Bergando como excursión de fin de curso. Os nenos e nenas tiveron oportunidade de realiar un paseo guiado para observar diferentes animais (alpacas, cervos, coellos, cabalos, cabras, ponis, porcos celtas,...), cabalgar, tiro con arco, repostería (rosquillas), subir a un carro tirado por un poni...

Clica na imaxe para ver o ben que o pasaron!

Día da Paz.

Malibú.

O 21 de marzo rivemos a visita dunh cadeliña, Malibú. Coa súa coidadora explicou aos nenos e nenas a imprortancia de coidar e valorar as nosas mascotas. Tamén deu un pasiño máis e fíxomos reflexionar sobre que os nosos actos pouco meditados teñen as súas consecuencias.

Contacontos: Paula Carballeira.

O día 2 de febreiro o alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria fomos ao Salón de Actos de Lousame para entreternos, gozar e deixar voar a imaximación coa contacontos Paula Carballeira.