BECAS E AXUDAS PARA ESTUDOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS Páxina pipaca 19/03/2024 - 18:55
8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER Historias pipaca 09/03/2024 - 20:14

2º ESO

III XORNADAS DE GASTRONOMÍA FRANCESA

Cartel Xornadas

Os días xoves 2 e venres 10 de xuño tiveron lugar as III Xornadas de Gastronomía Francesa organizadas polo alumnado de francés do CPI Plurilingüe Cernadas de Castro e coa imprescindible colaboración e bo facer do equipo de cociña. Como en edicións anteriores deixámovos máis abaixo o enlace para responder a unha enquisa sobre a vosa opinión das xornadas. Como en edicións anteriores, leremos con moito interés as vosas valoracións e comentarios e terémolos en conta na medida do posible para as vindeiras edicións.

Enlace enquisa

Desexamos que gozarades coñecendo e aprezando a diferente gastronomía do país veciño. Moitas grazas pola vosa participación e ata a vindeira edición!

IV Xornadas de Gastronomía Francesa

O xoves 1 e o venres 9 de xuño tiveron lugar no comedor escolar do noso centro as IV XORNADAS DE GASTRONOMÍA FRANCESA, organizadas polo alumnado de francés de 2º de ESO. Nesta ocasión poideron degustar os seguintes platos:

Vichyssoise

Tartiflette

Merlu à la crème d'aligot

Omelette au jambon

Omelette française au jambon

Profiteroles

Meringes

Meringues

Obradoiro de robótica co alumnado da ESO.

Coa colaboración do profesor de tecnoloxía, Fran e o alumnado de 2º fixemos un obradoiro para montar tres robots.

Construimos robots.

Como xa mencionamos noutra entrada, segundo de primaria esta realizando un Proxecto de Robótica. Coa colaboración do profesor de secundaria Fran e o alumnado de segundo da ESO. Os nenos e nenas están a crear os seus propios robots. Os nenos e nenas forman catro equipos que están titorizados por tres ou catro alumnos e alumnas máis grandes. Explicaron os pequenos as diferentes pezas dun robot (e son moitas!). O seguinte paso foi comezar amontalo coa axuda do manual.

ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO

O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE.

Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo.

Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.

LOUSAME 1998  LOUSAME 2016

Papa Franciso : ¿Cómo educar hoy?

DATAS DE EXAMES DO 2º TRIMESTRE DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

Estas son as datas previstas para realizar os exames neste 2º trimestre. Se houbera algún cambio comunicarase con antelación a todos os alumnos.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA LINGUA CASTELÁ E LITERATURA 2º ESO CURSO 2014-2015

Esta é a nosa programación para 2º ESO neste curso 2014-2015.