Aula Virtual 

[Actividade recente]       

Título Tipo Nome Data de envio
24 de febreiro: día de Rosalía de Castro Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:39
Día da muller e a nena na ciencia. Páxina mariasila.vazquez 22/02/2021 - 11:13
Entroido en igualdade Imaxe jteira 13/02/2021 - 20:49
O ENTROIDO EN IGUALDADE Historias pipaca 12/02/2021 - 14:59
Programación de Relixión Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:53
Programación de Cultura Clásica Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:52
Programación de Galego Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:51
Programación de Tecnoloxías e TIC Páxina gedepevi 10/02/2021 - 16:51

3ºA

Alimentación vexetal!

                                   

 

Os alumnos de 3º de primaria quixemos investigar como se alimenta unha planta. Para elo collemos dúas flores brancas e metémolas en auga con colorante e observamos o que foi pasando ao longo da semana. Deixamos aquí os resultados!

 

                            

                            

                            

                            

Contacontos

O mércores 20 de xuño a nai dos nosos compañeiros Lena e Nuno veu ao cole a contar dous contos: Nadarín e Paco. Foi un momento máxico.

A cor en Paul Klee.

Nesta actividade imos aprender diversas características da obra do pintor alemán Paul Klee. Despois, cada neno e nena disporá de tres debuxos do autor sen cor algunha e serán eles os que, con diferentes materiais pintarán coa cor que máis lle guste. Por último, proxectaremos a obra de Klee e veremos as diferenzas e similitudes coas cores da verdadeira obra. Analizaremos entón o que a cor lle di a cada quen e trataremos  a expresión de sentimentos e emocións a través das diferentes cores.

A cor en Paul Klee.

Nesta actividade imos aprender diversas características da obra do pintor alemán Paul Klee. Despois, cada neno e nena disporá de tres debuxos do autor sen cor algunha e serán eles os que, con diferentes materiais pintarán coa cor que máis lle guste. Por último, proxectaremos a obra de Klee e veremos as diferenzas e similitudes coas cores da verdadeira obra. Analizaremos entón o que a cor lle di a cada quen e trataremos  a expresión de sentimentos e emocións a través das diferentes cores.

Elaboración de fichas de animais.

   

Pon un mandil, mírate ao espello e sitúa os principais órganos do teu corpo.

Con esta actividade pretendemos que os nenos e as nenas se decaten, partindo do seu corpo, dos seus órganos internos e onde situalos.

Traballamos o texto expositivo.

Texto expositivo: A pintura rupestre.

Despois de recabar información sobre a pintura rupestre e imitar as súas técnicas en diferentes traballos plásticos, os nenos e nenas de 3º estamos en disposición de poder elaborar un texto expositivo sobre o tema. Deste xeito, ofrecemos información clara e concisa e achegamos unha conclusión.

Aprendemos a dar instrucións.

Aprendemos a dar instrucións.

Imos  redactar as instrucións para a fabricación dun marcapáxinas para cada un dos nenos e nenas da aula.

Distribuir contido