LECTURA E NATUREZA

Aproveitando o bo tempo deste mes, o alumnado de 2º de primaria saíu na hora de ler a gozar dos seus contos, así como da tranquilidade das paisaxes naturais que temos na nosa contorna:

CONTOS PARA OS MÁIS PEQUENOS

SOLICITUDE DE BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Aberto o prazo para SOLICITUDE DE BECAS  E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Prazo: ata o día 30 de setembro.

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2021-2022 / INFORMACIÓN PARA FAMILIAS E PROFESORADO

Comezo das clases: O comezo das clases para o curso 2021-2022 será o día 9 de setembro, agás para o alumnado de 3 anos que comezará ao día seguinte co período de adaptación segundo lle corresponda.

Información xeral para as familias relativa á organización e funcionamento do centro:Entrando no documento que aparece a continuación poden acceder á información necesaria que todas as familias deben coñecer (horarios e portas de entrada,reunións iniciais, titorias, organización...)

FONDOLIBROS. PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Publicadas Listaxes Definitivas de Fondolibros para Educación Primaria.

Os interesados poden consultar o expediente:

1. Accedendo á aplicación "Fondolibros" no menú "Cidadáns" coa Chave 365 ou certificado dixital.

2. No taboleiro de anuncios situado no interior do colexio.

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDOLIBROS

Publicadas Listaxes Provisionais de Fondolibros para Educación Primaria.

Os interesados poden consultar o expediente:

1. Accedendo á aplicación "Fondolibros" no menú "Cidadáns" coa Chave 365 ou certificado dixital.

2. No taboleiro de anuncios situado no interior do colexio.

Prazo de reclamacións: As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes ao desta publicación.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias:

Seguindo as instrucións 2/2021 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2021/2022, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 30 de xuño ao 8 de xullo de 2021.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse ata o día 8 de xullo de 2021.

Un saúdo

A dirección

O PASO DE INFANTIL Á PRIMARIA

Ola familias e alumnado!

O comezo de cada etapa educativa sempre conleva cambios e adaptacións á nova realidade. Por estas razóns, o Departamento de Orientación elaborou unhas pautas para axudarvos a afrontar cada unha das etapas educativas.

Agardamos que vos sexa de utilidade.

Un saúdo.

GRADUACIÓNS CURSO 2020-2021

(PREMA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO)