A ventá do San Vicenzo

Páxina de probas diversas.

BO NADAL 2020!!

O alumnado e o equipo de mestres de Educación Infantil desénxanvos...

(PREME PARA VER O VÍDEO)

BO NADAL!

BICOS E AGARIMO NESTE NADAL TAN ESPECIAL!

Este ano, polo Nadal, o Apalpador propúxonos levarlle unha morea de agarimo á residencia de anciáns DomusVi de Vimianzo.

O alumnado do centro, por suposto, encheu o saco do Apalpador con postais e un mural xigante, onde recollen os mellores desexos para os usuarios e traballadores da residencia de maiores.

Dende o centro damos as gracias á ANPA e aos traballadores e usuarios de DomusVi pola súa implicación e colaboración, para poder levar a cabo esta actividade coa que potenciamos valores fundamentais para lograr unha sociedade cada día mellor e máis solidaria.

(PREMA PARA VER O VÍDEO)

Concurso Contos de Nadal : Noraboa Sara Roget Martínez

Noraboa a nosa alumna ,Sara Roget Martínez, por ter acadado o 6° posto no 17° certame de Contos de Nadal convocado pola Voz de Galicia e Radio Voz, no que participou  alumnado de 4° curso de primaria do CEIP San Vicenzo.

Sara gañou o 6° posto coa súa obra "Ledicias de Nadal", de entre os 184 relatos que presentaron ao concurso distintos centros educativos da Costa da Morte.

Un gran posto Sara,noraboa!!!

UN LIBRO POLO NADAL

Que mellor agasallo que un Libro polo Nadal!

DÍA DA DECLARACIÓN UNIVERSAL DOS DEREITOS HUMANOS- 10 DE DECEMBRO

Mural elaborado polo todo alumnado do centro para conmemorar o Día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos

"TODA PERSOA TEN DEREITO Á EDUCACIÓN"

25 N- Déixaa que Baile!

O 25 de Novembro conmemoramos o Día Internacional contra a Violencia de Xénero baixo o lema "DÉIXAA QUE BAILE!!". Todas as clases participaron na creación do Lazo Xigante con collage de fotos dos nenos,  aprenderon a canción "Déjala que Baile" e elaboraron os seus zapatos morados con menxases para o agresor, que deixamos no cole a modo de exposición.

Se queredes ver como quedaron, poñede un ollo ao seguinte vídeo!

(Preme na Imaxe para acceder ao vídeo)

APRENDENDO CON BALÚ - ASOCIACIÓN ALOUMIÑOS E CADELAR - INTERVENCIÓNS ASISTIDAS CON ANIMAIS

Onte tivemos no colexio unha visita moi especial da man da asociación Aloumiños en colaboración con Cadelar, intervencións asistidas con animais. O alumnado de 5 anos realizou un taller para traballar a tenencia responsable  de animais e gozaron coa visita da súa mascota Balú.

Canto nos gustou!

CLUB DE LECTURA 4º DE PRIMARIA - EL SUPERZORRO

O noso alumnado de 4º de primaria expón no Club de Lectura a súa opinión e resumo do conto El Superzorro:

NON A VIOLENCIA DE XÉNERO- POR MARÍA PARDIÑÁS- 4º DE PRIMARIA

A alumna de 4º de primaria María Pardiñas elaborou unha pequena presentación para conmemorar o Día 25 de Novembro Contra a Violencia de Xénero,

preme na imaxe para poder descagala:

Noraboa polo traballo, María!!