A ventá do San Vicenzo

Páxina de probas diversas.

ESTREANDO ROCÓDROMO NO PATIO DE INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil comezou o curso gozando do novo rocódromo que o Concello de Vimianzo nos instalou no patio de infantil. Dende o claustro queremos agradecer ao Concello a súa implicación.

Encantoulles a sorpresa e pasárono xenial!!

VISITAMOS O CONCELLO DE VIMIANZO

O pasado mércores, a alcaldesa Mónica Rodríguez, recibíu no Concello ao alumnado de Educación Infantil. Os nosos pequenos fixeron as súas peticións para o centro e puideron coñecer o funcionamento da Administración con esta actividade:

SAÍDA AOS BATÁNS DO MOSQUETÍN CO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil gozou dunha saída para visitar os Batáns do Mosquetín. Grazas ás explicacións de Mariví, técnica do Concello de Vimianzo, puideron entender como funcionaban. No seguinte vídeo podedes ver en imaxes o ben que o pasamos!

PROXECTO EMPODÉRATE

Memoria das actividades realizadas polo alumnado para o Plan Proxecta + Donas de Sí a través do proxecto "Empodérate" :

ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA: TALLERES POLO DÍA DO LEITE

O alumnado de 4º acode a Baio para conmemorar o día do leite a través de diversos talleres e experiencias:

LETRAS GALEGAS 2024

Festexamos o Día das Letras Galegas:

DÍA DO LIBRO

Así festexamos no centro o "Día do Libro":

CLUB DE LECTURA : 1º CICLO DE PRIMARIA

O alumnado de primeiro ciclo lio Invisible de Eloy Moreno, aquí unha pequena mostra en imaxes dos momentos nos que gozaron da lectura do libro:

CONTACONTOS MES DE MARZO

Marta de 4º A conta un contiño ao alumnado de 1ºA: