Solcito que este artigo promocione á páxina principal.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN ORDINARIA PARA O CURSO 2024/2025

Do 1 ao 20 de marzo, estará aberto o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso 2024/2025.

Horario de secretaría: De luns a venres, de 12:30h á 13:30h.

Poden consultar toda a documentación necesaria no seguinte arquivo adxunto.

. INSTRUCIÓNS E DOCUMENTACIÓN

PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDOLIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

Podedes consultar as listaxes definitivas de Fondolibros no taboleiro de anuncios situado no interior do colexio e na aplicación fondolibros/cidadán.

Así mesmo, entregaranse os cheques de libros de texto e material escolar os días 11 e 12 de xullo ou 4 e 5 de setembro na Secretaría do centro.

Horario Secretaría mes de xullo: de 10:00h á 13:00h.

LISTAXES PROVISIONAIS DE LIBROS DO FONDO

Publicadas listaxes provisionais de libros do fondo.

Podedes consultar no taboleiro de anuncios situado no interior do colexio ou na aplicación Fondolibros/Cidadán.

Prazo de reclamacións: 2 días seguintes a esta publicación.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Aberto o prazo de formalización de matrícula para todos aqueles nenos e nenas que comezarán neste colexio para o curso 2023/2024.

O prazo rematará o día 30 de xuño de 2023.

Podedes recoller na secretaría do centro os impresos de formalización, que deberán ser cubertos e asinados por ámbolos dous proxenitores,

ou descargar o seguinte arquivo adxunto:

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2023/2024

Aberto o prazo para a tramitación de solicitudes para o fondo solidario de libros de texto e adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria, ESO, EE e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

O prazo para a presentación de solicitudes na secretaría do colexio rematará o día 16 de xuño de 2023, co fin de poder completar polo centro, o proceso de rexistro na aplicación antes do 21 de xuño, tal como dispón a convocatoria. (Horario secretaría: luns a venres, de 12:30h a 13:30h).

*Nota: As rendas per cápitas superiores a 10.000 euros non serán beneficiarios da axuda para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de EP) e/ou material escolar, agás naqueles casos onde se acredite unha discapacidade igual ou superior ao 33% ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas.

Poden acceder directamente nesta páxina web

Para consultar máis información PREMA AQUÍ

Orde do 10 de maio de 2023 (Convocatoria - DOG nº 94)

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2023/2024

Publicadas listaxes provisionais do alumnado para o que presentaron solicitude de admisión para o curso 2023/2024.

Todo o alumnado solicitante, obtivo praza neste centro para o vindeiro curso.

Poden consultar as listaxes provisionais, no taboleiro de anuncios situado no interior do colexio.

O próximo día 16 de maio, publicaranse as listaxes definitivas.

Os interesados deberán formalizar a matrícula, do 20 ao 30 de xuño, data na que estará aberto o prazo de FORMALIZACIÓN.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN ORDINARIA PAARA O CURSO 2023/2024

Do 1 ao 20 de marzo, estará aberto o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso 2023/2024.

Horario de secretaría: De luns a venres, de 12:30h á 13:30h.

Poden consultar toda a documentación necesaria no seguinte arquivo adxunto.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS. RESERVA CURSO 2023/2024.

Todas as solicitudes presentadas polo alumnado de 6º de Ed. Primaria foron admitidas.

Poden consultar a listaxe definitiva no taboleiro de anuncios situado no interior do centro

educativo.

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2023-2024

RESERVA NO CENTRO DE ADSCRICIÓN IES TERRA DE SONEIRA

Alumnado que cursa 6º de Educación Primaria no curso 2022-2023.

Prazo de presentación: do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023

Lugar de presentación:

- no centro de orixe (CEIP Plurilingüe San Vicenzo)

- na aplicación admisionalumnado

Impresos a presentar: Anexo I e Anexo I-bis

Consulta das listaxes de alumnado admitido:

- o centro adscrito e o centro de adscrición publicarán no taboleiro de anuncios a listaxe definitiva de alumnado con posto reservado o día 22 de febrero.

- Na aplicación admisionalumnado

Normativa relacionada:

- Decreto 13/2022, do 3 de febrero

- Orde do 21 de outubro de 2022

Contacontos no Nadal

Nesta última semana do Nadal, temos unhas contacontos moi especiais.

Esperamos que gocedes moito destas datas tan especiais.

BO NADAL!