Información para as familias

HORARIO DE ENTRADA, SAÍDA E PORTAS ESTABLECIDAS PARA CADA GRUPO NO CURSO 2020/21

Entrando neste documento  poden ver o cadro explicativo cos horarios de entrada, saída e portas establecidas para cada curso. Así mesmo recórdase ás familias que no documento do PLAN DE ACOLLIDA colgado na publicación anterior (baixar na páxina) poden atopar toda a información relativa a estes aspectos así como ás normas establcidas no centro para este curso (recoméndase a súa lectura).

HORARIO DE REUNIÓNS INICIAIS POR TITORIAS E PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2020-2021

CURSO 2020/2021

HORARIOS DE REUNIÓNS INICIAIS DE TITORÍA.

A continuación infórmase ás familias dos horarios establecidos para levar a cabo as titorías de aula cos mestres correspondentes:

• 6º de Educación Infantil: venres día 4 ás 11.30 horas na aula de 6º de infantil.
  • 4º de Educación Infantil: luns día 7 ás 10:00 horas nas aulas das titorías correspondentes.
  • 5º de Educación Infantil: luns día 7 ás 11:00 horas nas aulas das titorías correspondentes.

• 1º A de Educación Primaria: luns día 7 ás 10.15 horas na aula.
  • 1º B de Educación Primaria: luns día 7 ás 11.15 horas na aula.
  • 2º de Educación Primaria:luns día 7 ás 12.15 horas na aula.

• 3º A de Educación Primaria: mércores día 9 ás 10.00 horas.
  • 3º B de Educación Primaria: mércores día 9 ás 10.15 horas.
  • 4º de Educación Primaria: mércores día 9 ás 10.30 horas.
  • 5º de Educación Primaria: mércores día 9 ás 10.45 horas.
  • 6º de Educación Primaria: mércores día 9 ás 11.00 horas.

O obxectivo de etablecer estes horarios é evitar aglomeracións no centro, na medida do posible. Cada grupo de pais será recollido á hora establecida na porta do parque polo mestre correspondente para acompañalos na subida ás aulas. Rógase que se cumpran as medidas de hixiene básicas así como o emprego de máscaras en todo o momento dentro do centro. Asistirá unha única persoa por alumno/a e sen nenos/as.

PLAN DE ACOLLIDA COAS NORMAS BÁSICAS DE ORGANIZACIÓN PARA O CURSO 2020/2021.

Pinchando no seguinte enlace poden acceder ao documento onde se detallan as medidas básicas que deben ter en conta as familias para este curso. Recoméndase a súa lectura detallada para coñecer como se organizan os horarios de entrada no centro, así como outros aspectos básicos relacionados coa seguridade e medidas básicas que se empregarán. Este documento foi elaborado atendendo as medidas recollidas no PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID 19 e ás Instrucións do 30 de xullo de 2020, da Dirección Xeral de Educación.

RECOMENDACIÓNS PARA OS CAMBIOS DE ETAPA EDUCATIVA

Entrando nesta publicación (pinchar no título) poden ver os documentos adxuntos con información de interese para as familias do alumnado que comeza en 4º de Educación Infantil e en 1º de Educación Primaria.

Aberto o prazo para solicitar comedor.

Pinchando no titulo desta publicación, poderán acceder á autodeclaración, á solicitude de colaborador/a no comedor escolar para o curso 2020/2021 e á circular informativa.

Aberto o prazo para solicitar transporte escolar:

Só teñen que vir ao centro a solicitar transporte escolar, aquelas familias que sexan usuarias excepcionais (as que vivan a menos de 2 Km do centro).

Ante calquera dúbida, acudir ou chamar ao centro.

A Dirección do Centro

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2020/2021

Publicada  a listaxe de Libros de Texto e material didáctico impreso para o vindeiro Curso 2020/2021.

Podédela ver no colexio e tamén no seguinte arquivo adxunto.

ADMISIÓN ALUMNADO. Curso 2020/2021

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2020/2021.

Vimianzo, 12 de xuño de 2020.

RECOLLIDA E ENTREGA DE MATERIAIS E LIBROS

Estimada famimilas,

Como sabedes xa estamos na Fase 2, polo que o goberno xa autoriza a presenza do profesorado no centro e permite a recollida e entrega de material escolar e libros por parte das familias. Ata o momento non estábamos autorizados.

Co fin de que podan vir entregar e recoller os materiais e libros dos seus fillos/as evitando aglomeracións e respetando as medidas hixiénicas recomendadas, a organización establecida é a seguinte:

• Días 1-2 de xuño: Infantil
  • Días 4-5 de xuño: 1º e 2º de Educación Primaria.
  • Días 10-11-12: 3º,4º,5º,6º de Educación Primaria.

Cada familia será citada polos titores para unha hora concreta nos días establecidos, para que podan acudir por quendas. Deben traer bolsa para a recollida dos materiais e, aquelas persoas que dispoñan na súa casa dos libros de Fondo Libros, deben devolvelos para poder acceder ás axudas correspondentes no vindeiro curso. Rogamos que veñan con mascarillas e guantes para manter as medidas de seguridade necesarias.