Animación á lectura

CLUB DE LECTURA : 1º CICLO DE PRIMARIA

O alumnado de primeiro ciclo lio Invisible de Eloy Moreno, aquí unha pequena mostra en imaxes dos momentos nos que gozaron da lectura do libro:

CONTACONTOS MES DE MARZO

Marta de 4º A conta un contiño ao alumnado de 1ºA:

CLUB DE LECTURA 3º CICLO: INVISIBLE DE ELOY MORENO

No Club de Lectura do alumnado de 3º ciclo analizan a lectura de "Invisible" de Eloy Moreno, que leron ao longo do primeiro trimestre:

CONTACONTOS EN FEBREIRO

CLUB DE LECTURA: A BRUXIÑA DA SORTE - CONCHA BLANCO

No Club de Lectura do alumnado de 4ºA analizan a lectura de "A bruxiña da sorte" de Concha Blanco, que leron ao longo do primeiro trimestre:

CONTACONTOS DA SEMANA

As nenas de 3º Carla, Noemí e Mariña foron a lerlle o conto e " El amor de Rosi" aos nenos e nenas de 1º A.  Daniela foi contarlle " Unha pantasma con asma" ao alumnado de 2º A e as alumnas de 5º A, Icía, Lorena e Ainara leron ao alumnado de 1º A o conto de "A casa do terror".

Fixeronno xenial!

LECTURAS RECOMENDADAS PARA SAMAÍN

Neste Samaín o expositor da biblioteca está cheo de novas recomendacións e novedades de libros  con temática de samaín.

Bótalle un vistazo e vive este samaín cun libro arrepiante!!!!

CARTA DO RATIÑO LEO

Esta semana o alumnado recibiu a carta da mascota da biblioteca, o Rato Leo, pedindo voluntarios para formar parte dos nenos e nenas contacontos do cole.

A aventura comeza xa!

CLUBE DE LECTURA "BIBLIOLEO"

O clube de lectura "Biblioleo" despide o curso cos poemas de Marilar Alexandre, nesta ocasión á beira do río!!

ANIMACIÓN Á LECTURA "¡QUE ASCO DE BICHOS!"

O mércores 3 de maio tivemos connosco unha visita moi especial para fomentar, no alumnado de 3º e 4º, a animación á lectura co título:

¡Que asco de bichos! (SANTILLANA)