Blogue de rosana

Hoxe toca plantar no horto

É tempo de prantar! Os alumnos e alumnas de primeiro baixaron ao horto para seguir traballando o tema das plantas.

Fixeron limpeza das herbas nos bancais, quitaron os caracois e plantaron leitugas, tomates, calabacíns e algunha fresa.

Esta actividade dentro do Proxecto de Voz Natura axudoulle ao alumnado a saber de donde veñen os alimentos que comemos e a valorar a importancia da agricultura.

Visita do Conservatorio Xoán Montes

Hoxe tivemos un concerto didáctico do profesorado dos departamentos de vento metal e corda fretada do CMUS Profesional Xoán Montes de Lugo para o alumnado de 2º e 3º de educación primaria.

Quedamos abraiados e abraiadas do ben que o fixeron!

Hoxe a clase de Ciencias Naturais facémola fóra!

Hoxe tivemos unha clase de Ciencias Naturais moi distinta.

A rapazada de primeiro aproveitamos o bo día para observar as plantas da nosa contorna, a súa diversidade, como teñen as follas e as súas partes.

Como estaba tan bo día aproveitamos para merendar no parque e xogar todos xuntos. Que ben o pasamos!

Todos somos UMA nalgún momento!

Todos somos Uma nalgún momento. A través desta lectura o alumnado de segundo achegouse á concienciación contra o acoso escolar que se celebra o 2 de maio.

Elaboramos avións e barcos para seguir a nosa viaxe sendo moi moi., moi rarxs!

Semana do libro

En segundo celebramos a Semana do Libro creando estos mini contos tan orixinais que compartimos na hora de ler cos nosos compañeiros e compañeiras.

Visita da alcaldesa

A semana pasada o alumnado de segundo e terceiro B tiveron unha visita moi especial, a da nosa alcaldesa Paula Alvarellos. Nela puideron facerlle moitas preguntas sobre  seu traballo e tamén algunha que outra suxestión como a limpeza dos parques ou a necesidade de poñer un paso de peóns para cruzaren cando van á piscina.

Visita da alcaldesa

Na semana pasada tivemos a visita da nosa alcaldesa Paula Alvarellos. Os nenos e nenas de primeiro e terceiro A puideron facerlle moitas preguntas sobre o seu traballo e tamén algunha que outra suxestión como a de poñer un paso de peóns para cruzar cando van á piscina.

Visita sorpresa

Hoxe tivemos unha visita moi especial, un xogador do Lugo achegouse ata o cole para regalarnos entradas para o partido deste sábado no Anxo Carro. Os seus sorrisos dino todo.

Forza Lugo! Moitas grazas!

Un libro, unha rosa!

O alumnado de segundo celebra o Día do Libro elaborando a coñecida flor de Sant Jordi que levaron de agasallo para as súas casas.

Foi todo un proceso manual!

Día do Libro

Hoxe 23 de abril, o alumnado de prácticas con motivo do Día do Libro interpretou ao alumnado de primeiro, segundo e terceiro unha lenda maorí:"Como Maui capturó el sol", empregando a técnica do KAMISHIBAI.

O Bosque da diversidade

Nesta terceira sesión da Hora Muse o alumnado de segundo estivemos continuando o noso Bosque da diversidade.

Que necesario é entender e valorar a importancia de que cada quen pode brillar con luz propia e de que xuntos somos máis fortes!

Día do Libro

Hoxe o alumnado de prácticas con motivo do Día do Libro interpretou ao alumnado de primeiro, segundo e terceiro unha lenda maorí "Como Maui capturó el sol" empregando a técnica do KAMISHIBAI.

As manchas de Palmira

Hoxe o alumnado de primeiro con motivo do Día do Libro contamos o conto: As manchas de Palmira, no que seguimos traballando co proxecto dos animais e valoramos a importancia da nosa historia persoal.

Logo elaboramos este bonito marcapáxinas.

O Bosque da diversidade

Nesta terceira sesión da Hora Muse o alumnado de primeiro continuou pintando o seu Bosque da diversidade.

Que importante é entender  e valorar que aínda que todos somos diferentes, todos e todas temos o dereito a brillar con luz propia e que xuntos sempre somos máis fortes.