Escolares

8 M - Visita de Carmen Lence

Continuamos coas conmemoracións do Día da Muller! Ao longo do mes de marzo, o noso alumnado de 4º,5º e 6º visitou a fabrica de leite RIO de GALICIA e o mércores achegouse ao noso centro Carmen Lence, a presidenta do grupo lácteo gallego e do club de baloncesto Río Breogán. Un pracer escoitar a esta muller libre, emprendedora, valente, viaxeira e con moitas miras de futuro!

O alumnado de 4º tiña unha sorpresa para ela, pois realizaron un traballo sobre a súa biografía que xa vos digo… encantoulle!!!

Entroido 2024!

E no seguinte video podedes ver o desfile:

Visita de Papá Noel

O último día de clase, recibimos a visita de Papá Noel cargado de agasallos!

Podedes ver no seguinte video, a sorpresa que levou o noso alumnado!

Contacontos Nadal

O pasado mes de decembro, recibimos a visita da profe Alba, e estaban moi atentos ao contacontos de Nadal.

No seguinte video pódese ver un pequeno resume:

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Estimadas familias:

Xa podedes consultar no taboleiro de secretaría, o listado do fondo de libros e as axudas do material escolar.

Festival fin de curso

Estimadas familias!

Compartimos no seguinte video, o festival fin de curso deste curso! Que ben o fixeron.

Exhibición canina

Hoxe o alumnado do CEIP PARADAI, acercouse o seminario para disfrutar dunha exhibición canina.

Actuación plaza Santa María 5º e 6º primaria

O pasado 12 de maio o alumnado de 5º e 6º de primaria participou no concerto HEIKO, con máis centros escolares, como iniciativa do ARDE LUCUS 2023.

Foron acompañados do alumnado de 6º Educación Infantil e 2º, 4º de Educación Primaria.

Nos seguintes vídeos pode se ver o ben que o fiseron:

Saída Os Trollos en Bóveda

O pasado 22 de marzo, o alumando de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria tiveron unha saída a Os Trollos, en Bóveda, con motivo da celebración do Día da Árbore.

Visitaron o laboratorio, deron un paseo, plantaron unha árbore e gozaron do xantar na natureza.

8 M Lazo

Que é o 8M para nós? Cada nenx simbolizou neste fermoso lazo violeta este día tan significativo. Podemos encontrar debuxos de mulleres, os seus nomes, adxectivos, mensaxes, símbolos de protesta…. VAI POR ELAS!

Velaí unha escolma dos momentos nos que o alumnado de Infantil participou na creación do lazo:

Cas mulleres que nos viñeron visitar, e que tiñan profesións relacionadas dalgún xeito ca auga: mergulladoras, axentes forestais, waterpolista, natación sincronizada, policía costeira, etc.

8 M

Un video resumo do día de 8 de Marzo,  Día internacional de La Mujer:

Visita do Club Deportivo Lugo

O alumnado de 3º,4º,5º e 6º de primaria tivo unha vosita moi especial… viñeron os xogadores do Club deportivo Lugo!!!! @cdeportivolugo

Esperamos que os ánimos dados polo noso alumnado vos acuden no partido que tedes o domingo! Queda pendente outra visita pois os peques do cole queixaronse por q eles non vos viron!!!

Entroido

Mostrámosvos o vídeo do desfile do noso Entroido. Que disfraces máis orixinais, todos relacionados co proxecto deste ano no centro, a AUGA.

Bo Nadal

Queridas familias:

Dende o CEIP PARADAI queremos desexarvos un bo Nadal e próspero ano novo.

No seguinte video os nenos e nenas de Edicación Infantil teñen unha sorpresa!