Reunións coas titoras

Estimadas familias:

No cadro seguinte adxuntamos as quendas das reunións coas respectivas titoras.

CURSO ESCOLAR 2023/2024

Estimadas familias,

A continuación toda a información do inicio do novo curso escolar 2023/2024.

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS

Estimadas familias:

Xa podedes consultar no taboleiro de secretaría, o listado do fondo de libros e as axudas do material escolar.

Matrícula novo alumnado curso 2023/24

MATRICULACIÓN DO 20 O 30 DE XUÑO

Comeza o período de matriculación para o novo alumnado.

Documentación a traer:

• Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • 2 fotografías tamaño carnet
  • Fotocopia do libro de familia completo (se non o entregaron na admisión)
  • Fotocopia DNI ( se non o entregaron na admisión)
  • Certificado de empadronamiento
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Informe médico no que conste que ten as vacinas que lle corresponden e outras consideracións de tipo sanitario a ter en conta para a escolarización.

Adxúntase o impreso a cumplimentar aquí.

Vacantes CEIP PARADAI

Adxuntamos documento do número de prazas vacantes actuais de alumnos no centro escolar para o curso 2023-2024.

(Ticar na imaxe)

IMPORTANTE: PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

ADXUNTAMOS A INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2023/2024.

ADMISIÓN DO ALUMNADO

Comeza o proceso de admisión de alumnado en centros escolares sostidos con fondos autonómicos para o curso 2023/24, regulado pola Orde de 21 de outubro de 2022 e co seguinte calendario:

• Do 15 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023: prazo de reserva para o alumnado que finaliza etapa nun centro e pasa a outro.

• 22 de febreiro de 2023: publicación da listaxe de alumnado con posto reservado.

• Do 1 ao 20 de marzo de 2023: prazo de solicitude de admisión para o alumnado que se incorpora por vez primeira ao sistema educativo galego ou para os que cambian de centro de maneira voluntaria.

• 25 de abril de 2023: publicación da listaxe provisional de admitidos. Cinco días hábiles para formular reclamacións a partir do día seguinte da súa publicación.

• 15 de maio de 2023: publicación da listaxe definitiva de admitidos.

• Do 20 ao 30 de xuño de 2023: unha vez admitido, prazo de formalización de matrícula.

RESERVA PRAZA 1º ESO

Estimadas familias:

Achéganse as instrucións de reserva de praza  e documentación necesaria para a solicitude.

Nota informativa elección consello escolar

Adxuntase a documentación informativa do proceso de renovación do consello escolar.

Inicio do curso escolar

Con motivo do comezo das clases este Xoves 8achegámosvos o horario coa incorporación do alumnado:

Ao alumnado entregaráselle os libros de texto do fondo de libros, unha vez entren os seus fillos ou fillas ao centro.

IMPORTANTE: O alumnado de E. INFANTIL tendrá unha reunión coas titoras.

Fondo Libros

FONDO DE LIBROS

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL

o   4 DE XULLO (NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS INTERIOR DO CENTRO)

RECLAMACIÓNS Á LISTAXE PROVISIONAL

o   5 e 6 DE XULLO

PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVA

o   7 DE XULLO (NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS INTERIOR DO CENTRO)

ENTREGA DE LIBROS DO FONDO

o   O PRIMEIRO DÍA LECTIVO DE SETEMBRO

AXUDA DE LIBROS E MATERIAL

ENTREGA DE VALES DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O ALUMNADO DE 1º E 2º DE PRIMARIA

o   7 e 8 DE XULLO de 10:00h a 13:00h (AS FAMILIAS QUE NON RECOLLAN O VALE NESTAS DATAS TERÁN QUE ESPERAR Ó PRIMEIRO DÍA LECTIVO DE SETEMBRO PARA RECOLLELO).

A ENTREGA DE VALES DE MATERIAL PARA O RESTO DO ALUMNADO (DE 3º ATA 6º DE PRIMARIA) SERÁ O PRIMEIRO DÍA LECTIVO DE SETEMBRO.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

Listaxe de libros curso 2022/2023

Adxuntamos a listaxe dos libros para o curso próximo 2022/2023.

Matrícula novo alumnado

MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO

PARA O CURSO 2022-2023

O prazo para formalizar a matrícula

será do 20 de xuño ata o 30 de xuño,

ambos os dous incluidos.

Recorde pedir cita previa en conserxería.