3º Curso

Proxecto Nova Zelandia - Galicia

Na asinatura de plástica en 3º de EP comezamos a coñecer a cultura de Nova Zelandia.

Saída 3º EP a CASA DO MEL

13/06/2023 09:00

Saída 3º de educación primaria a CASA DO MEL.

Plástica 3º educación primaria

En 3º de EP, na asignatura de plástica (en inglés), polo día do libro fixemos uns marcapáxinas con flores secas:

Xadrez 3º EP

Nas seguintes fotos amosamos a actividade de 3º educación primaria praticando o xadrez.

Xogos romanos

Estivemos practicando xogos romanos no colexio para presentarnos á competición celebrada na Casa da Música. Os gañadores foron a Astorga a competir contra outros centros. Noraboa!

HAZTE OÍR

A semana do 25 de abril é a Semana de Acción Mundial pola Educación, que este ano ten o obxetivo de alzar a voz polo profesorado.
As alumnas de Educación Social viñeron a realizar unhas actividades cos nenos e nenas de 3º e 4º de primaria para darlles a coñecer a Campaña e a importancia do traballo do profesorado.

Estudiando as plantas

Estes días o alumnado de 3º estamos estudando as plantas. Aquí tedes un exemplo das cousiñas que estamos a traballar.

VISITA Á EXPOSICIÓN DE FILATELIA

O alumnado de 3º visitamos a exposición de filatelia o 22 de outubro. Que ben o pasamos e cantas cousas aprendemos sobre os selos e as coleccións!!!

Escape room Letras Galegas 3º Primaria

O alumnado de 3º de Primaria participou nun escape room elaborado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro, recollendo pistas pola biblioteca que lles deran información sobre a homenaxeada do Día das Letras Galegas deste ano, Xela Arias.

Digicraft 3º

O alumnado de 3º de Primaria participou nunha actividade de Digicraft creando mundos virtuais

ACTIVIDADES DÍA LÚDICO 3º PRIMARIA

No día lúdico, aproveitamos para realizar actividades diferentes relacionadas co cálculo e o razonamento matemático.

Sementando liño

O alumnado de 3º de Primaria, coincidindo co estudo das plantas en Ciencias Naturais, fixo unha plantación de sementes de liño para que viran como se desenvolven as sementes ata dar lugar a unha planta.

ENTROIDO

O alumnado de 3º de Primaria este ano decidiu disfrazarse de turistas, porque o Camiño de Santiago non só atrae a peregrinos senón tamén moitísimos visitantes. Aquí vos queda unha mostra de como foron evolucionando os complementos dos nosos disfraces.