Animación á lectura

ANA MEILÁN

O XOVES 16 DE MAIO VISITOUNOS A ESCRITORA LUCENSE ANA MEILÁN PARA ENTRETERNOS COS SEUS CONTOS E FACER UN OBRADOIRO DE ESCRITURA PARA OS MAIORES.

SEMANA DO LIBRO

Con motivo do Dia do Libro, tivemos na biblioteca unha sesión de contacontos en inglés coa colaboración de Lillie, a  nosa auxiliar de conversación das seccións bilingúes, e coa axuda dos alumnos de 6º de primaria que nos relataron o conto de "How Maui caught the sun".

Tamén contamos coa colaboración dos rapaces de prácticas que nos relataron este mesmo conto en castelán : "¿Cómo Maui capturó el sol?", para infantil e primeiro ciclo de primaria.

MULLERES CIENTÍFICAS

INVESTIGANDO SOBRE CIENTÍFICAS MARIÑAS

CONTACONTOS

HOXE VISITOUNOS "PROFE ALBA" E CONTOUNOS OS SEUS PRECIOSOS E ANIMADOS CONTOS DE NADAL.

FORMACIÓN DE USUARIOS

REMATADAS AS INCIDENCIAS DA BIBLIOTECA, COMEZAMOS COA FORMACIÓN DE USUARIOS.

Kamishibai: El señor Nimbo y la máquina de nubes

No marco das celebracións do Día do Libro, o venres 21 de abril, na biblioteca do centro, as alumnas de prácticas léronnos o conto "El señor Nimbo y la máquina de nubes", utilizando o recurso do Kamishibai, que, en xaponés, quere dicir "teatro de papel".

Despois de rematar o conto, algúns nenos/as de 5 anos atrevéronse a ler un anaquiño do mesmo.

NADAL

NADAL 2022

IMG-20221214-WA0001.jpg

IMG-20221214-WA0002.jpg

IMG-20221214-WA0003.jpg

IMG-20221214-WA0004.jpg

IMG-20221214-WA0005.jpg

IMG-20221214-WA0006.jpg

IMG-20221214-WA0007.jpg

IMG-20221214-WA0008.jpg

VIOLENCIA DE XÉNERO

EXPOSICIÓN DE LIBROS FRONTE A VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA DO LIBRO

PORQUE TÓDOLOS DÍAS PODEMOS CELEBRALO

LECTURAS COMPRENSIVAS

Grazas á colaboración de MÁGICA EDUCACIÓN podemos ofrecervos estas interesantes lecturas.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Mañá resolveremos o enigma da Científica Investigada.

Adiviñáchela?

Contos musicais

Se tedes interés en saber como se fan, como se gravan os contos musicais, non deixedes de visitar a páxina do CEIP Paulo Orosio. Atoparedes contos que xa coñecemos, outros moi orixinais, outros moi antigos...Seguro que vos gustan.

Si sodes dos que de verdad vos gustan estes contos ¡tedes que lelos!. Están na biblioteca e na aula de música.

¡Vamos a ler música!

Lecturas para medrar.

Aquí temos unha pequena escolma dalgunha actividade da biblioteca e información sobre a mesma , tanto para pais/nais, como para o alumnado.

Tamén van unhas suxerencias para vindeiras lecturas.

LECTÓMETRO

Xa temos o lectómetro preparado para que rexistredes as vosas lecturas.

Quen medrará máis?

CONTO: GAIA

O proxecto Gaia, impulsado este ano dende a biblioteca, xorde dun conto que pretende crear no noso alumnado unha verdadeira “conciencia ecolóxica activa”. Esperamos que lle saquedes partido.

Conto: GAIA