Blogue de biblioteca

ANA MEILÁN

O XOVES 16 DE MAIO VISITOUNOS A ESCRITORA LUCENSE ANA MEILÁN PARA ENTRETERNOS COS SEUS CONTOS E FACER UN OBRADOIRO DE ESCRITURA PARA OS MAIORES.

SEMANA DO LIBRO

Con motivo do Dia do Libro, tivemos na biblioteca unha sesión de contacontos en inglés coa colaboración de Lillie, a  nosa auxiliar de conversación das seccións bilingúes, e coa axuda dos alumnos de 6º de primaria que nos relataron o conto de "How Maui caught the sun".

Tamén contamos coa colaboración dos rapaces de prácticas que nos relataron este mesmo conto en castelán : "¿Cómo Maui capturó el sol?", para infantil e primeiro ciclo de primaria.

SEMANA DA PRENSA

TRABALLAMOS COA PRENSA

RECOMENDACIÓNS 2º TRIMESTRE

RECOMENDACIÓNS PARA ESTE TRIMESTRE

MULLERES CIENTÍFICAS

INVESTIGANDO SOBRE CIENTÍFICAS MARIÑAS

CONTACONTOS

HOXE VISITOUNOS "PROFE ALBA" E CONTOUNOS OS SEUS PRECIOSOS E ANIMADOS CONTOS DE NADAL.

VÍDEOS INTERESANTES

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

Recomendámosche estas lecturas para que desfrutes nas vacacións.

kamishibai

O alumnado de quinto e sexto de primaria elaboraron un kamishibai relacionado co proxecto da auga e que aproveitaron para contárllelo aos mais pequenos durante o plan lector.

FORMACIÓN DE USUARIOS

REMATADAS AS INCIDENCIAS DA BIBLIOTECA, COMEZAMOS COA FORMACIÓN DE USUARIOS.

MARÍA XOSÉ LAMAS

Esta semana con motivo do Día do Libro visitounos María Xosé Lamas e contounos algún dos poemas do seu libro Debuxos con palabras.

SEMANA DO LIBRO

ESTREAMOS KAMISHIBAI CON MOTIVO DA SEMANA DO LIBRO É FOI UN GRAN ÉXITO