5º primaria no Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

O ALUMNADO DE 5º PRIMARIA FIXERON UN EXPERIMENTO FROTIS SANGUÍNEO

ANTES DE COMEZAR O EXPERIMENTO A CIENTÍFICA EXPLÍCANOS QUE É UNHA CÉLULA , AS SÚAS PARTES E OS DIFERENTES TIPOS .

A CONTINUACIÓN POÑEMOS UNHA BATA E UNHAS LUVAS E COMEZAMOS O EXPERIMENTO.

1º-  BOTAMOS O SANGUE NO PORTAOBXECTOS

COLLEMOS COA PIPETA UNHA PINGA DE SANGUE E A BOTAMOS NO PORTAOBXECTOS.

CON OUTRO PORTAOBXECTOS ARRASTRAMOS A PINGA DE SANGUE.

POÑEMOS O PORTAOBXECTOS CO SANGUE NA BANDEXA PARA QUE SEQUE.

2º. TINXIDO DO SANGUE

SUMERXIMOS O PORTAOBXECTOS CO SANGUE NOS TRES BOTES CON DIFERENTES COLORANTES UNS SEGUNDOS.

LAVAMOS O PORTAOBXECTOS PARA ELIMINAR O EXCESO DE COLORANTE.

DEIXAMOS SECAR NA BANDEXA.

3º. OBSERVAMOS NO MICROSCOPIO

COLOCAMOS O PORTAOBXECTOS NO MICROSCOPIO E OBSERVAMOS AS DIFERENTES PARTES DA CÉLULA, CADA UNHA DAS SÚAS PARTES ESTÁ TINXIDA DUNHA COR DIFERENTE.

NO MICROSCOPIO OBSERVAMOS QUE A MAIOR PARTE DO QUE OBSERVAMOS NO SANGUE SON OS GLÓBULOS VERMELLOS.

20 Novembro - Día Internacional da Infancia

As mestras de Educación Infantil prepararon este fermoso video para a celebración dunha xornada especial para os nenos e nenas.
Día 20 de novembro- Dereitos dos nenos e nenas:

CIRCO 2020-2021

Os último días de clase as nosas profes de educación Física e Gravitty Lugo viñeron a preparar con nós unha coreografía na que se mesturan acrobacias, ximnasia rítmica e baile moderno. O alumnado de 3º, 4º, 5º E 6º de EP disfrutaron ao máximo desta actividade e o resultado é esta maravillosa coreografía, esperamos que vos guste o resultado e que estedes a pasar un moi bo verano.

ADMISIÓN DE ALUMNADO. INFORMACIÓN SOBRE AS SOLICITUDES PRESENTADAS PARA O CURSO 2021/2022.

NO CASO DO ALUMNADO QUE SOLICITOU  PRAZA NO  NOSO CENTRO DENTRO DO PRÁZO, ESTÁN TODOS  ADMITIDOS.

INFORMACIÓN SOBRE AS SOLICITUDES PRESENTADAS PARA O CURSO 2021/2022.

23 DE ABRIL ÁS 14:00 H.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE DEFINITIVA DE  ADMITIDOS:

14 DE MAIO ÁS 14:00 H.

MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO:

20 AO 30 DE  XUÑO.

Recibimos unha visita moi especial!

Hoxe tivemos unha visita moi especial no Centro! Visitou cada unha de nosas clases:

XOGOS ROMANOS

21/05/2017 09:00

Dezaoito alumnos do CEIP Paradai representaron ao centro na competición de xogos romanos disputada o domingo 21 de maio no MIHL entre diferentes centros escolares.

Escola de Pais e Nais

27/03/2017 16:30

O próximo luns, 27 de marzo ás 16:30, termos a segunda actividade da Escola de Pais e Nais do CEIP Paradai, nesta ocasión o tema a tratar será :

APRENDEMOS A CONVIVIR COA DIVERSIDADE CULTURAL.

Contaremos coa presenza de Santiago González Avión, da asociación diversidade de Vigo como ponente.

Semana do libro

18/04/2017 09:00
21/04/2017 14:00

Semana do 18  ao 21 de abril .

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

22/02/2017 19:00