Lecturas Deportivas

Diario de Greg.Las mejores 100 ideas de el diario de greg | el diario de greg, diario,  jeff kinney

Manuel e Carlota 5ºA.

Manuel e Carlota presentáronnos o día 1 de decembro de 2022 a colección do Diario de Greg. Unha lectura moi recomendable.

El diario de Greg é un libro infantil e xuvenil que engancha aos lectores coas aventuras de Greg. Escrito por Jeff Kinney está a ser un fenómeno global.

Moitas grazas a Manu e a Carlota!.

"Diario de Greg. Días de Perros". Volume 4

O día 3 de febreiro Hugo de 5ºA volve recomendarnos esta excelente colección. "Días de Perros" o volume 4 que pon a proba o que pode ser un excelente verán, según os gustos de cada quen.

Moitísimas grazas Hugo.

Diario de Greg. O número 1. Volume 16

O día 22 de febreiro de 2023, foi Jorge de 5ºA, quen nos aconsellou a lectura de Diario de Greg. O número 1. Este é o volume 16 de esta saga, que o alumnado do noso centro lee con moita ilusión.

Moitas grazas Jorge.

diario de greg 4: dias de perros-jeff kinney-9788427200302 Diario de Greg 16 - El número 1 (Universo Diario de Greg) : Kinney, Jeff,  Morán, Esteban: Amazon.es: Libros

Diario de Greg. Un pringao Total

O día 23 de febreiro de 2023, foi Martina de 5ºA, quen nos aconsellou a lectura de Diario de Greg. Un pringao total.

Este libro convertiuse nun fenómeno mundial, onde a adolescencia pode ser un problema ou no, teredes que ler este libro para saber a solución.

diario de greg 1: un pringao total-jeff kinney-9788498672220

Noraboa Martina!.

Diario de Greg. Dando la nota. Volume 17.

O día 9 de marzo de 2023, foron Carlota e Hugo de 5ºA, quen nos aconsellaron a lectura de Diario de Greg. Dando la Nota. Este é o volume 17 de esta saga, que ao alumnado do noso centro, lle gustou moito.

Diario de Greg 17 - Dando la nota | Penguin Libros

Moitísimas gracias a Carlota e a Hugo.

Diario de Greg. Tocado e fundido. Volume 15.

O día 24 de marzo de 2023, Andrew de 5ºA foi quen nos propuxo a lectura de Diario de Greg. Tocado e fundido.

Este é o volume 15 de esta saga, que ao alumnado do noso centro, lle gusta moito.

Diario de Greg 15 - Tocado y hundido (Universo Diario de Greg) : Kinney,  Jeff, Morán, Esteban: Amazon.es: Libros

Bo traballo Andrew.